معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مسلح که برای سرقت از یک طلافروشی در منطقه سعادت آباد برنامه‌ریزی کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۹۴
نقشه سرقت از جواهرفروشی لو رفت

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در این باره اظهار کرد: پس از بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی درباره تلاش دو سارق برای انجام سرقت مسلحانه از یک جواهرفروشی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و انجام قدامات پلیسی در راستای دستگیر کردن این افراد آغاز شد. با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان اداره یکم محل تردد یکی از سارقان به نام «حامد» حدود ۳۴ساله را در محدوده کریمخان شناسایی کردند.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از محل تردد وی مشخص شد که این فرد در پوشش برق‌کار در یک مجتمع مسکونی در حال ساخت و ساز مشغول به کار است، بنابراین ماموران در فرصتی مناسب و طی عملیاتی هماهنگ این فرد را چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه دستگیر کردند که در بازرسی‌های اولیه از این شخص نیز یک قبضه سلاح کمری، دو عدد شوکر و دو عدد افشانه کشف شد.

سرهنگ ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده با صراحت به طراحی نقشه برای سرقت از یک جواهرفروشی در منطقه سعادت آباد اعتراف کرد، گفت:‌ متهم در اعترافات خود گفت که قرار بوده تا این سرقت را به همراه یکی از دوستانش به نام ناصر که حدود ۲۷ساله است،‌ انجام دهد.

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه «حامد» در منطقه پیکان‌شهر اظهار کرد: این متهم نیز روز شنبه،‌ ۱۸ اسفند توسط کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران دستگیر و طی بازجویی ها به طراحی نقشه برای انجام سرقت از جواهرفروشی سعادت‌ آباد اعتراف کرد.

به گفته معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، هر دو متهم با هماهنگی مقام قضایی برای انجام تحقیقات تکمیلی در ختیار اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها