رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارش برف در ارتفاعات برخی نواحی نیمه شمالی استان سبب سفید پوش شدن ارتفاعات خاش و زاهدان شد.
کد خبر: ۱۱۹۶۴۸۴
بارش برف در سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، محمود دیانتی افزود: تا ساعت 6:30 دقیقه امروز بیشترین مقدار برف اندازه گیری شده از ایستگاه های استان مربوط به روستای «تمندان» از توابع شهرستان خاش و در حومه کوه تفتان با هشت سانتی متر است‌.

وی با بیان اینکه ایستگاه های ترشاب، کوشه و سنیپ خاش نیز بین 4 تا 5 میلی متر برف اندازه گیری کرده اند، افزود: از ایستگاه های کلات سیاه، خیرآباد بالا و میرآباد در شهرستان زاهدان نیز بارش برف گزارش شده که بیشترین میزان آن با سه سانتی متر مربوط به نواحی غرب زاهدان بوده است‌.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان درباره میزان بارش های این سامانه گفت: تا صبح امروز بیشترین بارش ثبت شده از این سامانه در شهرستان زاهدان مربوط به ایستگاه باران سنجی میرآباد به 16.5 میلی متر بوده است‌.

دیانتی تصریح کرد: به طور کلی تا کنون از 13 ایستگاه بارانسجی زاهدان گزارش باران داشته ایم که میزان بارش‌ها در سه ایستگاه بین 15 تا کمتر از 17 میلی متر بوده است‌.

وی ادامه داد: در ایستگاه سینوپتیک فرودگاهی زاهدان نیز تا کنون 3.4 میلی متر و مرکز تحقیقات هواشناسی کاربردی سیستان و بلوچستان واقع در بلوار خلیج فارس زاهدان 8.3 میلی متر باران ثبت شده است‌.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا اواسط وقت امروز شرایط برای ریزش رگبار باران، رعد و برق و در نقاط سردسیر برف وجود دارد، افزود: با توجه به تضعیف سامانه بارشی، میزان ریزش های امروز خفیف برآورد می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها