مقصر پخش فیلم مستهجن در کنسرت شیراز کیست؟

«حامی» اسیر حواشی

حمید حامی، خواننده باکیفیتی است آن هم در روزگاری که صداهایی یکشبه به شهرت رسیده‌اند و البته خیلی زود هم فراموش شده‌اند. او درست می‌خواند، پله‌پله بالا آمده‌، اما حالا چند روزی است که حامی در مخمصه افتاده است.
کد خبر: ۱۱۹۵۵۴۶

در روزهای گذشته کنسرت حمید حامی در شیراز با حاشیه همراه شد. فیلمی از اجرای او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید که گویی وقتی حامی مشغول خواندن است، در مانیتورِ پشتِ سرِ او تصویری مستهجن پخش می‌شود.
چنین اتفاقی فی‌نفسه مورد پذیرش نیست و شاید در هیچ کجای جهان در برگزاری کنسرت‌های رسمی از چنین تصویری استفاده نکنند.
پس به طور حتم باید با مسبب واقعی آن برخورد کرد. مردم در رویدادهای هنری و به‌خصوص کنسرت‌ها می‌خواهند در کنار خانواده‌هایشان در کمال آرامش حضور داشته باشند و از هنر موسیقی لذت ببرند. پس
هر رخدادی که موجب ایجاد خللی در این زمینه شود، باید مورد پیگیری قرار گیرد.
فارغ از این‌که مقصر اصلی این ماجرا کیست؛ باید از فضای رسانه‌ای ایجاد شده در روزهای گذشته باعث حاشیه هایی برای حامی شده است.
برخی به استقبال ممنوع‌الفعالیتی حمید حامی رفته‌اند و تیترهایی در این‌باره زدند. تیترهایی که هیچ منبع موثقی نداشت.
در این میان اما روز گذشته علی ترابی، مدیرکل دفتر موسیقی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها، به‌صراحت بحث ممنوع‌الفعالیتی حمید حامی را رد کرد تا ثابت شود که برخی‌ها با صلاح‌دید خود به پیشواز ممنوع‌الفعالیتی حامی رفته‌اند.
ترابی گفته است که مسؤولیت بررسی موضوع پیش آمده در کنسرت حمید حامی به‌عهده استان فارس است که مجوز این کنسرت را صادر کرده است.
کسانی که تجربه برگزاری کنسرت در سالن‌های مختلف ایران را دارند، به خوبی می‌دانند که هر تصویر یا فیلمی که قرار باشد هنگام اجرا یا حتی قبل از اجرا از طریق مانیتورهای صحنه پخش شود، باید نخست به تأیید مسؤولان نظارتی برسد. پس هر موردی در این فیلم‌ها یا تصاویر باشد، خیلی زود مشخص و حذف می‌شود.
به هر روی ماجرا کمی پیچیده است و باید منتظر تحقیق مسؤولان حراستی استان فارس باشیم.
آنها هستند که باید مقصر اصلی این ماجرا را پیدا کنند تا پس از روشن شدن ماجرا تصمیمی درست درباره‌اش اتخاذ شود.
ما اما نباید به پیشواز ممنوع‌الفعالیتی خواننده‌ای برویم که همواره کیفیتی بالا در کارش ارائه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها