در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛
به گزارش جامجم، بیش از 115 راننده برای حضور در 9 کلاس ثبتنام کردند و پس از روز زمانگیری، بیش از 70 راننده موفق شدند به دور حذفی در روز مسابقه راه پیدا کنند. اما ماجراهای جالبتر در روز مسابقه اتفاق افتاد؛ جایی که پس از چند رقابت مهیج، نوید مزارعی، شروین یگانه، مرتضی شادفرخ، عطا ماجدی، امیرحسین میرزایی، لاله صدیق، سامان خنجری و حسن جلیلی عناوین نخست کلاسهای هشتگانه را بهدست آوردند. البته اصل رقابت در کلاس آزاد روی داد که دو رکورد زیر 10 ثانیه در آن به ثبت رسید.
در رقابت بسیار پرهیجان کلاس آزاد، ابوالفضل مرادی رکورد شخصی 9.999 ثانیه را به ثبت رساند اما رکورد اصلی را سامان خنجری با داتسون 900 اسب بخاری اش در فینال این رقابت به ثبت رساند. خنجری زمان 9.636 ثانیه را در میان تشویق تماشاگران و هیجان بسیار زیاد عوامل برگزاری به ثبت رساند در حالی که این سومین زمان زیر 10 ثانیه او بود.
این رکورد خارقالعاده نسبت به امکانات موجود در ایران بسیار قابل توجه است چرا که در کشورهایی که رکورد زیر 10 ثانیه دارند پیستها با چسب مخصوصی آغشته میشوند. به گواه کمیته درگ فدراسیون اتومبیلرانی، این رکورد نزدیک به رکوردهایی است که در کشورهای صاحب نام در درگ به ثبت رسیده است.
پس از پایان باشکوه مسابقه درگ، یک ایده بسیار جالب و هیجانانگیز دیگر هم به اجرا درآمد. با هماهنگی شاهرخی رئیس کمیته درگ، مسابقهای نمایشی میان خودروی سامان خنجری بهعنوان سریعترین خودروی ایران و موتورسیکلت ساسان اکبری در پیست 400 متری مسابقه برگزار شد. پیشبینیها در مورد برنده این مسابقه نوظهور متفاوت بود اما در نهایت سامان خنجری موفق شد ساسان اکبری را با فاصلهای در حدود 15 متر در خط پایان، شکست دهد تا یک پیروزی متفاوت دیگر نیز به دست آورد. با اجرای این نمایش بسیار هیجانانگیز، پرونده مسابقه بزرگ سال درگ بسته شد در حالی که خاطره بسیار خوبی از آن در ذهن علاقهمندان باقی ماند.
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛
جام جم آنلاین گزارش میدهد
جام جم آنلاین گزارش میدهد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛
یک فعال سیاسی:
یک نماینده مجلس:
در گفتوگوی «جامجم» با استاد حوزه و مبلغ بینالملل بررسی شد
گفتوگو با موسی اکبری،درخصوص تشکیل کمپین«سرزمین من»وساخت و مرمت۵۰خانه در منطقه زنده جان