استوکس، بازیکن آپولون یونان بوده است؟

خیریت، این بار برای تراکتورسازی!

از همان روزی که استوکس بدون اجازه از تبریز رفت و به بهانه‌های مختلف سعی کرد تا به ایران نیاید زیاد نمی‌گذرد. مهاجم اول تراکتورسازان که موفق شده بود هشت گل در 12 بازی برای تیمش بزند بدون این‌که مسؤولان باشگاه تبریزی را در جریان بگذارد ایران را ترک کرد.
کد خبر: ۱۱۹۴۰۲۶


همان موقع خیلی‌ها از این می‌گفتند که محرومیت سنگینی در انتظار این بازیکن ایرلندی است و فیفا بدون شک با این بازیکن برخورد می‌کند. اما هنوز این خبر داغ بود که خبر دیگری منتشر و این خبر را تحت‌تاثیر خودش قرار داد. حالا نه استوکس، بلکه بلایی که سر پرسپولیسی‌ها آمد ممکن است برای تراکتورسازان هم تکرار شود؛ یعنی محرومیت از پنجره نقل و انتقالات و البته جریمه مالی!
ماجرا از این قرار است که از تبریز خبر می‌رسد که استوکس به صورت غیرقانونی برای تراکتورسازی به میدان رفته است و دلیل جدایی او از این تیم بی انضباطی نبوده بلکه این مهاجم پیش از پیوستن به تراکتور با یک تیم یونانی قرارداد داشته و مسؤولان تراکتور بعد از شنیدن صحبت‌های استوکس که باشگاه یونانی تهدید به شکایت به فیفا کرده است حاضر به پرداخت کل مبلغ قرارداد استوکس می‌شوند و این مهاجم را آزاد می‌کنند تا خطر محرومیت و جریمه سنگین را از خود دور کنند!
استوکس در یونان برای آپولون یونان بازی کرده و حالا خبر رسیده که این باشگاه یونانی از تراکتوری‌ها به جرم امضای قرارداد با بازیکن آنها به فیفا شکایت کرده است. اتفاقی که اگر حقیقت داشته باشد محرومیتی مشابه محرومیتی که گریبان پرسپولیس را گرفت دامنگیر آنها خواهد شد. دو فصل قبل و زمانی که مهدی طارمی به تیم ریزه‌اسپور ترکیه پیوست اتفاقی مشابه برای او و پرسپولیس افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها