لغو رقابت‌های لیگ به‌دلیل بازی‌های فشرده تیم ملی

خداحافظی با لیگ برتر والیبال!

حاشیه‌ها در لیگ برتر والیبال تمامی ندارد. آن از اعتراض‌های شدید به داوری‌ها و لزوم استفاده از ویدئو چک برای مسابقات و این هم از تغییر برنامه‌های لیگ. تازه همه حواشی به اینجا ختم نمی‌شود. پس از این‌که سرپرست سازمان لیگ والیبال از سقوط سه تیم به لیگ دسته یک والیبال حرف زد حالا صحبت از عدم برگزاری لیگ برتر در سال آینده مطرح شده است. همین چند روز پیش بود که دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر به پایان رسید و هشت تیمی که باید در پلی آف به مصاف هم بروند، مشخص شدند. آنها از روز اول اسفند ماه باید به مصاف هم بروند تا در نهایت قهرمان لیگ برتر والیبال مشخص شود. اما ظاهرا فدراسیون والیبال برای سال آینده یک تصمیم عجیب گرفته است. تصمیمی که والیبال ایران را در کل به هم می‌ریزد و آن عدم برگزاری رقابت‌های لیگ برتر است.
کد خبر: ۱۱۹۳۰۱۳

سال آینده یکی از سال‌های شلوغ برای والیبال است و ملی‌پوشان تا آبان ماه سال 98 به‌صورت فشرده درگیر مسابقات زیادی هستند. به همین دلیل شنیده شده فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته تا مسابقات لیگ برتر را برگزار نکند!
ناصر شهنازی، مربی کهنه کار لیگ برتری در این باره می‌گوید:«حیات ورزش حرفه‌ای و مسابقات لیگ به‌صورت قانونمند است. اگر اجازه دهند مطمئنا سال آینده شاهد لیگ بهتر و قانونمندی خواهیم بود. اصلا نباید به عدم برگزاری مسابقات لیگ حتی فکر کنیم. وجود مسابقات لیگ است که به تیم ملی کمک می‌کند و استعدادها جذب و شناسایی می‌شوند.»
با رحمان محمدی‌راد، سرمربی شهرداری ورامین هم تماس گرفتیم که او هم این واکنش را نشان داد: «آقایان هر کاری دل شان می‌خواهد انجام می‌دهند. من اصلا یک چیز دیگر می‌گویم. چرا باید تیم‌های با نفوذ برنامه را تغییر دهند؟ مگر می‌شود هر دقیقه قانون تغییر کند؟ با این‌که کارشناسان اساسنامه لیگ را نوشته‌اند اما خیلی راحت هر جور که دلشان بخواهد آن را تغییر می‌دهند. » بحث من تغییر تاریخ نیست بلکه اجرای قانون است. من معترضم که چراباید به خاطر اعتراض سه تیم تاریخ رقابت‌ها عوض شود؟ در حالی که بقیه تیم‌ها برنامه‌ریزی‌شان را کرده‌اند، چرا برنامه قبلا تغییر نکرده ؟ در حالی که یک ماه و نیم پیش وضعیت مشخص شده است. اما حالا بعضی‌ها با استفاده از نفوذشان برنامه را به نفع خودشان تغییر می‌دهند.»
برنامه بازی‌های اول پلی‌آف
سازمان لیگ‌ فدراسیون والیبال برنامه بازی‌های نخست مرحله پلی‌آف را که میان هشت تیم برتر برگزار می‌شود، به این ترتیب اعلام کرد: چهارشنبه اول اسفند (ساعت ۱۶): شهرداری ورامین - شهرداری گنبد (سالن شهید گل عباسی ورامین)، پیکان تهران - سایپا تهران (خانه والیبال تهران)، خاتم اردکان - کاله مازندران (سالن آیت‌ا... خاتمی اردکان)، فولاد سیرجان ایرانیان - پیام خراسان (سالن گل‌گهر سیرجان)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها