ذوب‌آهن و سایپا نمایندگان ایران در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا شبی کاملا متضاد را تجربه کردند.
کد خبر: ۱۱۹۲۹۶۷

طبق برنامه تنظیمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، دو نماینده ایران در این مرحله باید در خانه حریفان در کشور قطر بازی می‌کردند. سایپا در زمین الریان و ذوب‌آهن در زمین الغرافه. نکته تلخ در مورد این دو تیم این بود که ذوب‌آهن از شکست 2 بر صفر مقابل الغرافه پیروزی 3 بر 2 ساخت و سایپا مسابقه‌ای را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد که با یک گل از حریف پیش بود.
نکته مشترک هر دو بازی، نمایش دلپذیر و چشم‌نواز نمایندگان ما در این دو بازی بود و حتی سایپا که بازی را باخت، روان و تاکتیکی بازی کرد.
ذوب‌آهن در برابر الغرافه ابتدا دو گل عقب افتاد. احمد علا الدین (21) و مهدی طارمی (36) برای الغرافه گل زدند اما این پایان کار نبود و اوساگانا کریستین (47)، ارسلان مطهری (63) و محمد نژادمهدی (77) برای ذوب گل زدند تا نماینده ما با برتری 3 بر 2 راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود. ذوب‌آهن در این مرحله باید در گروه A با تیم‌های الوصل امارات، الزورای عراق و النصر عربستان بازی کند که بازی با نماینده عربستان در کشور ثالث برگزار خواهد شد.
سایپا هم ابتدا با گل آرمان رمضانی (3) از الریان پیش افتاد؛ اما گلهای ژلمین ریواس (27 و 90) و سباستین سوریا (89) بازی را 3 بر یک به سود الریان کرد تا سایپا با وجود بازی خوب، حذف شود.
یکی دیگر از بازی‌های مرحله پلی‌آف که برای ما مهم بود، دیدار النصر امارات و پاختاکور ازبکستان در امارات بود که با برتری 2 بر یک پاختاکور به پایان رسید. این تیم به گروه D لیگ قهرمانان یعنی گروهی که پرسپولیس ایران در آن حضور دارد، وارد شد. پاختاکور باید 14 اسفند در ورزشگاه آزادی در هفته اول مرحله گروهی برابر پرسپولیس بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها