مدیر کل حفاظت محیط‌زیست استان تهران گفت: ۲۸ کانون آلودگی و تولید بو در مسیر فرودگاه امام (ره) وجود دارد که از این بین سه کانون اصلی فاضلاب شهرستان‌های اسلامشهر، واوان، رباط کریم و بهارستان و پسماندهای آراد کوه و مجتمع‌های دام و طیور در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۹۲۵۲۷



به گزارش ایسنا، کیومرث کلانتری در جلسه دیروز کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران افزود: از بین کانون‌های آلاینده و ایجادکننده بو در مسیر فرودگاه امام(ره)، مجتمع دام‌گستر تاکنون هیچ اقدامی برای کنترل بو انجام نداده است.
انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران نیز در این جلسه با اشاره به این‌که ما کشوری هستیم که در زمینه علم و نوآوری سرآمد بوده و رشد ۱۱ برابری را از حیث تولیدات علمی ثبت کرده ایم، افزود: در چنین شرایطی این که در مسیری حد فاصل فرودگاه امام(ره) در جنوب تهران تا عوارضی پایتخت شاهد انتشار بوی نامطبوع باشیم چنین مسأله‌ای زیبنده دانشگاه‌ها و نهادهای علمی در کشور نخواهد بود که اقدامی در راستای رفع این مشکل نکنند.
وی با بیان این‌که اگر نگاه علمی و تخصصی نسبت به حل این مشکل داشته باشیم بدون تردید در کمترین زمان ممکن شاهد مرتفع شدن آن خواهیم بود، بیان و تاکید کرد: بالغ بر ۲۸ کانون تولید و انتشار بوی نامطبوع در این محور شناسایی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها