بسیاری از افراد در دنیا از ریزش موی خود رنج می برند و در صدد راهکاری به منظور رفع این مشکل می گردند. امروزه با پیشرفت و رشد علم، روش های تازه و نوینی برای برطرف کردن عارضه هایی چون کم پشتی و طاسی سر محسوب می شود که در چند سال اخیر با استقبال زیادی از سوی مردم سرتاسر جهان مواجه شده است.
کد خبر: ۱۱۹۲۲۲۴
با رعایت چند راهکار ساده زیبایی و جوانی را به خود هدیه دهید

محققین دریافته اند که نقش سلولهای بنیادی در قسمتی از سر، ریزش مو را در پی خواهند داشت.

سلول های بنیادی در کاشت مو و در ترمیم بخش های مختلف بدن بسیار موثر است. در واقع سلول های بنیادی را می توان به عنوان بهترین گزینه برای درمان ریزش موهای سر دانست. بر اساس این تحقیقات، متخصصین تعدادی از سلول های بنیادی را کشت نموده و پس از تخصیص فعالیتی معین برای آن ها، محیط کشت مشخصی برایشان تعیین می کنند. در مرحله بعدی، مواد مغذی مفید برای سلول های بنیادی به آن ها تزریق می شود.

بدین ترتیب سلول های بنیادی به منظور تولید عوامل پروتئینی تلاش می کنند که این امر، تولید سلول های جدید را در پی خواهد داشت. بنابراین کشت موفق سلول های بنیادی مو، به تولید سلول های جدید مو منجر خواهد شد. بدین ترتیب می توان با استفاده از سلول های بنیادی در کاشت مو دست به کاشت مو زد. میزان توانمندی سلول های بنیادی در تشکیل لایه های پوست، فعالیت غدد چربی سر و میزان قدرت پوست در ترمیم نمودن جای زخم از جمله عوامل تاثیرگذار در آشکار شدن روند بهبودی به شمار می روند.

جراحی زیبایی بینی

بینی از یک اسکلت داخلی که شامل چند استخوان و غضروف است تشکیل شده است. این اسکلت برای بازماندن مدخل ورودی هوای تنفس و انتقال کنترل شده آن به مجاری تنفس ضروری است.

اجزای این اسکلت بندی در پوشش از پوست و مخاط پیچیده شده اند و توسط رباط های نگهدارنده در کنار یک دیگر قرار گرفته اند. نحوه قرار گرفتن و ارتباط این اجزاء با یک دیگر تابع قواعد پیچیده علم مکانیک استاتیک (ایستایی) است هر گونه تغییر تضعیف کننده حساب نشده مانند بریدن یا برداشتن تمام یا بخشی از غضروف ها و رابط های نگه دارنده می تواند باعث تغییراتی نامطلوب بین این اجزاء با یکدیگر و یا در شکل ظاهری بینی شود . عبور جریان در داخل بینی نیز تابع مکانیسم های دقیق علم مکانیک سیالات است و این عضو صرفا یک گذرگاه ساده جریان هوا نیست

حفظ ارتباط طبیعی بین غضروف های تشکیل دهنده دریچه های تنفسی بینی برای عبور بدون مانع و کنترل شده هوای استنشاقی ضروری است. برداشتن و بریدن غضروفها در صورتی که ساختار و کارکرد این دریچه ها را مختل کند منجر به بروز عوارض تنفسی می شود. در جریان تکنیک های ابتدایی رینو پلاستی (رینو پلاستی کلاسیک) بریدن و برداشتن استخوان ها و غضروف ها به منظور کوچک کردن بینی بدون توجه به اصول علمی یاد شده انجام می گرفت و در بسیاری از موارد منجر به حصول نتایج نامطلوب و غیر قابل پیش بینی می شد. شکل غیر طبیعی بینی و مشکلات تنفسی از عوارض این نوع اعمال جراحی بوده و تضعیف بیش از اندازه استحکام ساختار بینی نیز نتایج گهگاه مطلوب را با مرور زمان مخدوش می کرد .

در روش رینو پلاستی مدرن که به آن اصطلاحا روش غیر مخرب می گویند سعی می شود که کمترین میزان ممکن از غضروف ها برداشته شود در عوض با تکنیک های خاص بخیه زدن در نقاط کلیدی غضروف ها ،تغیر شکل مطلوب در ظاهر بینی ایجاد می شود بدین ترتیب نه ساختاردریچه های تنفسی بینی .مختل می شود و نه استحکام ساختمان بینی دچار خطر می شود درضمن بر خلاف رینو پلاسی کلاسیک (رینو پلاستی بسته) که غالبا در طی آن دستیابی به غضروف ها و استخوان ها از داخل بینی و با بریدن مخاط انجام می گرفت در رینو پلاستی مدرن با بلند کردن پوشش پوستی از روی اسکلت بندی، تمامی تکنیک ها مستقیم انجام گرفته و بدین ترتیب عوارض ناشی از اشتباه ارزیابی در حین عمل کاهش می یابد درضمن چون مخاط بینی بریده نمی شود چسبندگی داخل بینی نیز در این روش بروز نمی کند.

مزیت دیگر رینو پلاستی باز، افزایش امکان مانور های تکنیکی است بنابر این جراحی بینی در صورتی که با تبعیت از اصول علمی جدید و با دقت انجام گیرد ، به هیچ وجه عمل خطر ناک و پر عارضه نخواهد بود.

لیپوماتیک یک روش موثر برای لاغری

لاغری با لیپوماتیک روشی نوین برای رسیدن به وزن دلخواه می‌باشد که بسیار کارآمد و راحت بوده است. توجه داشته باشید لاغری با لیپوماتیک برای افرادی توصیه می شود که به راحتی نمی توانند چربی های خود را از بین ببرند و حتی با ورزش یا رژیم های سخت هم نمی توانند از شر این چربی های انباشته خلاص شوند، و به طور کلی اگر می توانید به راحتی وزن کم کنید بهتر است اقدام به این جراحی نکنید. به طور حتم با تراشیدن چربیها با جراحی لیپوماتیک فرد می‌تواند به راحتی تناسب اندام خود را به دست آورد.

لاغری با لیپوماتیک یک روش جراحی زیبایی بوده که امروزه افراد برای پیکر تراشی و یا از بین بردن موضعی بافت چربی در نواحی شکم و پهلو و یا دیگر اجزا از آن استفاده می کنند. توجه داشته باشید این روش کم عارضه بوده و به هیچ عنوان آسیب به بافتهای مجاور وارد نمی کند. مهمترین مراجعه کنندگان برای جراحی لیپوماتیک افرادی هستند که پس از کاهش وزن می‌خواهند چربیهای قسمت هایی همچون بازو، پهلو و غبغب را از بین ببرند.

از جمله مهمترین مزایا و ویژگیهای لاغری با لیپوماتیک سریع و کارآمد بودن آن می باشد. از طرفی همانطور که گفته شد لاغری با لیپوماتیک به صورتی است که به دیگر اعضای بدن آسیبی نمی رسد و بسیار کم عارضه است. در این روش همه سلول های چربی انباشته شده با آرایش کامل فیزیک خرد شده که این تخریب به وسیله میله فلزی انجام می پذیرد.

از جمله مهمترین مزایای دیگر این روش لاغری مدرن بدون درد بودن آن، کوتاه بودن دوره نقاهت، کم بودن کبودی بعد از عمل، زیبا شدن پوست، نیاز نبودن به بستری، انجام عمل بدون برش و بخیه و کوتاه بودن مدت زمان عمل اشاره کرد.

کاشت ابرو مهمترین و چالش انگیزترین عمل زیبایی

کاشت ابرو یکی از چالش‌آورترین عمل‌های زیبایی می‌باشد که شما برای یافتن بهتریت دکتر کاشت مو، کلینیک کاشت ابرو در تهران، کلینیک کاشت ابرو در شیراز، کاشت ابرو در مشهد، کرج و هر شهر دیگری باید تحقیق گسترده ای داشته باشید شما برای گرفتن بهترین نتیجه نباید به سمت افراد ناوارد یا مراکزی که صرفا قیمت مناسبی دارند بروید زمانی که کاشت ابرو توسط کارشناسان انجام می‌گیرد می‌تواند با کمترین عوارض کاشت ابرو نتیجه‌ی شگفت‌آوری ارائه کند. این عمل ممکن است به دو روش FUE یا FUG انجام گیرد اما مهمتر اینکه به ساخت دقیق محل‌های گیرنده برای موهایی نیاز دارد که بتواند جهت و زاویه‌ دارسازی رشد را تعیین کند و همچنین طراحی زیبایی از آنچه که بایستی ابروی طبیعی بنظر برسد و بقیه ویژگی‌های صورت بیمار را تکمیل کند، ارائه کند.

با وجود اینکه ممکن است فرد متوجه نشود که ابروی کامل و زیبا دارد با این حال خیلی ساده است تا تشخیص داد که ابروها خیلی باریک می‌باشند یا اینکه عملاً «ناموجود» هستند. زمانی که این امر رخ می‌دهد، ظاهر صورت شما منجر به کاهش اعتماد به نفس شما می‌شود.

به دلیل توسعه‌ها در تکنیک‌های کاشت مو حول 10 سال گذشته، کاشت ابرو امکان‌پذیر است و زمانی که بدرستی انجام گیرد می‌تواند نتایج زیبایی ارائه کند. خواه اینکه شما دچار بی‌مویی کامل باشید یا در حال تجربه کردن فرایند بی‌مو شدن شده باشید، کاشت ابرو می‌تواند ابروهای شما را بازگرداند.

جهت ارتباط با متخصصین کلینیک رز می توانید از طریق وب سایت www.clinichairtransplantation.com ارتباط برقرار کنید و یا از طریق شماره های مندرج در زیر تماس حاصل نمایید.

44969245-021

44067005-021

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها