مرد شیشه‌ای که با حمله به مردان در کیش و ارتکاب جنایت باعث وحشت چهار ساعته در این جزیره شده بود، پس از دومین جنایتش دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۹۲۱۸۵


به گزارش جام‌جم، ساعت 9 شب 21 بهمن امسال قتل مردی در حوالی مسجد خاتم جزیره کیش به پلیس گزارش شد. ماموران پس از حضور در محل با جسد مرد میانسالی رو‌به‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود.
تحقیقات نشان داد هیچ سرقتی انجام نشده و ماموران احتمال دادند مرد میانسال قربانی مقاومت در برابر سارق شده است. در ادامه هویت مقتول شناسایی شد. مرد میانسال یک سال قبل پس از بازنشستگی به کیش آمده و قرار بود کمتر از یک هفته دیگر این جزیره را ترک کند. او پس از خارج شدن از مسجد خاتم در حال بازگشت به سمت خانه بود که در پارکی هدف ضربه‌های مرگبار قرار گرفت.
با توجه به حساسیت ماجرا، تیمی از ماموران پلیس آگاهی، تحقیقات برای دستگیری قاتل را آغاز کرده و خیلی زود هویت او شناسایی شد. مرد جوان به نام احسان اهل یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان بود که 16 بهمن برای پیدا کردن کار به جزیره آمده بود. این مجرم سابقه‌دار، هفت بار به اتهام شرارت، زورگیری، اخاذی، استعمال، حمل و نگهداری مواد مخدر و مشروبات الکلی، قاچاق و حمل سلاح و ضرب و جرح عمدی با چاقو در استان‌های جنوب‌شرقی کشور دستگیر شده و تحت تعقیب پلیس بود.
طرح مهار برای دستگیری قاتل فراری اجرا شد تا این‌که ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز بعد، حمله مرد
چاقو به دستی به فروشگاه موادغذایی در جزیره به پلیس گزارش شد. بلافاصله تیم‌های پلیسی راهی فروشگاه شده و با دو مرد که با ضربه‌های چاقو مجروح شده بودند رو‌به‌رو شدند. قاتل در محل درگیری شناسایی شد. او وقتی خود را در محاصره دید، قصد حمله به ماموران را داشت که با واکنش سریع یکی از افسران پلیس ناکام ماند و دستگیر شد.
تحقیقات محلی نشان داد، دو مرد مجروح برادر و صاحب فروشگاه هستند که پس از مقاومت در برابر مرد جنایتکار هدف ضربه‌های چاقوی او قرار گرفتند. دو برادر به بیمارستان منتقل شدند که تلاش پزشکان برای نجات جان یکی از آنها موثر نبود و بر اثر شدت جراحات جان باخت.
متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی مدعی شد، تحت تاثیر توهم شیشه به افراد حمله کرده و آنها را هدف ضربه‌های مرگبار خود قرار داده است.
تحقیقات پلیسی برای کشف انگیزه اصلی او از جنایت زیر نظر قاضی جنایی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها