بازگشت کاپیتان به تیم ملی بسکتبال

حامد حدادی: به‌خاطر پرچم کشورم برگشتم

اصل خبر این بود، بازگشت حامد حدادی به تیم ملی و شرکت در تمرینات. همان روزی که اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اعلام شد نام حدادی هم در بین دعوت شده‌ها بود. با این حال حامد از شرکت در تمرینات تیم ملی امتناع کرد و با کسی هم درباره تصمیمش حرف نزد. اما شامگاه پنجشنبه همه کسانی که رفته بودند تا بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل اردن را ببینند حامد حدادی را هم آنجا دیدند. خیلی زود این جرقه در ذهن همه زده شد که حدادی شاید تصمیم به بازگشت گرفته باشد. حدس و گمان‌هایی که درست از آب درآمد.
کد خبر: ۱۱۹۲۱۷۷

حضور شما در سالن توجه خیلی‌ها را جلب کرده‌است.
همه مرا می‌شناسند و می‌دانند طی بیست سال اخیر همیشه برای تیم ملی بازی کردم حتی وقتی مصدومیت داشتم اما اخیرا مشکلات و کدورت‌هایی پیش‌آمد که باعث شد به تمرینات نیایم.
حالا تصمیم به بازگشت گرفته‌اید؟
من به‌خاطر کشورم، پرچم آن و جامعه بسکتبال و تیم ملی کشورم همه این کدورت‌ها را کنار می‌گذارم. از طرف فدراسیون و کادر فنی با من تماس گرفتند که به تمرینات بیایم اما به‌خاطر یکسری مشکلات نشد در حالی که خودم واقعا دوست داشتم در تمرینات باشم تا بازهم برای کشورم افتخارآفرینی کنم.
بی‌شک در بهترین زمان دارید به تیم اضافه می‌شوید. تیم ملی دیدارهای مهمی پیش رو دارد.
بعد از تماس از طرف فدراسیون و کادر فنی تصمیم گرفتم فعلا کدورت‌ها را کنار بگذارم و به تیم ملی بیایم. تاکید می‌کنم که فعلا این تصمیم را گرفته‌ام.
نظرت درباره دعوت نشدن ارسلان کاظمی به تیم ملی چیست؟
فکر می‌کنم اگر با ارسلان هم تماس می‌گرفتند با قدرت می‌آمد همان طور که من با قدرت بازگشته ام. تمام تمرکزم طی روزهای آینده روی تیم ملی خواهد بود تا کمک حال این تیم باشم. من تاکنون برای هیچ شخص خاصی بازی نکرده‌ام، از این به بعد هم برای شخص و به خاطر کسی بازی نمی‌کنم. من برای کشورم و با تعصب و غیرت و تمام قدرت بازی می‌کنم. همیشه هم تلاشم برای کمک بوده و حتی اگر خوب نبودم خودم به آن اشاره کرده‌ام.
شما یک قدم بزرگ برداشته اید. فکر می‌کنید این کار منجر به رفع همه کدورت‌ها شود؟
اگر غیر از این باشد دودش در چشم خودمان می‌رود و خودمان آسیب می‌بینیم. امیدوارم مشکل ارسلان هم حل شود و به تیم ملی بازگردد. همه جوره پشتِ ارسلان هستم.
از چه زمانی با تیم ملی تمرین می‌کنید؟
نمی‌دانم؛ باید اطلاع دهند. ظاهرا گروهی درست کرده‌اند که من جزوش نیستم.
نظر شما درباره بازی با ژاپن و استرالیا چیست؟
هنوز تمرینات را شروع نکرده‌ام. ترجیح می‌دهم فعلا در این مورد صحبت نکنم فقط امیدوارم با توجه به میزبانی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و جشن صعود بگیریم. ما در تیم ملی کشورمان ستاره کم نداریم. امیدوارم تماشاگران با حضور در سالن حمایت کنند و ما هم بازی جذابی داشته باشیم.

مرتضی رضایی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها