با نگاهی کلی به محصولات ماه‌های اخیر تلویزیون درمی‌یابیم در بخش تولید محصولات ورزشی و ملودرام‌های روتین و مسابقات سرگرم‌کننده مشکلی نداریم ولی متأسفانه در بخش تولید سریال‌های کمدی بسیار مشکل داریم و علت آن هم ورود پول‌های عجیب و غریب در شبکه خانگی و سینماست که باعث شده بازیگران این گونه به سمت تلویزیون نیایند چون اینجا خبری از بریز و بپاش نیست.
کد خبر: ۱۱۹۱۶۷۸

با تزریق پول‌های هنگفت در کمدی‌های سینمایی یا سریال‌های خانگی دستمزدهای بازیگران به طرز عجیب و غریبی بالا می‌رود و سبب می‌شود دیگر بازیگرها با دستمزدهای سابق تمایلی به بازی در سریال‌های تلویزیونی نداشته باشند. شک نکنید اگر اوضاع با این منوال پیش برود در آینده نزدیک تلویزیون با مشکلات بیشتری روبه‌رو خواهد بود بخصوص که مقابله با شبکه‌های ماهواره‌ای خارجی هم واقعا سخت شده است چون آنها بی‌پروایند ولی در تلویزیون ورود به برخی مضامین مبتلابه واقعا سخت است.
ما به لحاظ بازیگری به‌شدت بالاتر از سریال‌های ماهواره‌ای هستیم و در ابزار و ادوات پشت صحنه نیز کم نداریم، ولی داستان‌پردازی‌هایمان در چرخه‌ای از تکرار می‌چرخد.
مقامات بالادستی و سیاستگذاران باید اهمیت رسانه ملی را درک و کوشش کنند در جهت رفع مشکلات مالی آن. از آن سو مدیران تلویزیون هم کمی دایره سوژه‌ها را باز کنند و بگذارند مفاهیم به‌روزتر وارد کارها شود بلکه بیش از این عقب نیفتیم. کنار اینها می‌توان دایره مشاوران سازمان را هم توسعه داد و با استفاده از استخوان‌خردکردگان امتحان پس‌داده، شرایط احیای تولید محصولات سطح اول در رسانه ملی را ایجاد کرد.


مهرام مهام

تهیه‌کننده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها