این بار پرسپولیس و تراکتورسازی از داوری شاکی بودند

هفته پنالتی‌های مشکوک

به گزارش جام‌جم، نتیجه بازی حساس فولاد و پرسپولیس را یک پنالتی مشکوک رقم زد. رضا کرمانشاهی در حالی در دقیقه 46 برای فولاد پنالتی گرفت که به گفته بسیاری از کارشناسان، مدافع پرسپولیس خطایی مرتکب نشده بود. وقتی در پایان بازی درباره آن پنالتی از برانکو سوال شد، او در پاسخ گفت: همه اذعان می‌کنند که پنالتی گرفته شده در زمین درست نبود. البته این مسائل را نگفتم که به پیروزی فولاد خرده بگیریم. این مسائل را در واکنش به کسانی می‌گویم که مرتب می‌گویند به پرسپولیس لطف می‌شود و همه شرایط برای این تیم در نظر گرفته می‌شود!
کد خبر: ۱۱۹۱۴۰۹

در بازی نساجی و تراکتورسازی هم سید مهدی سید علی، با یک تصمیم بحث برانگیز، خودش و تیمش را به چالش کشید. او یک پنالتی مسلم را برای تیم تبریزی نگرفت تا صدای لیکنز و باشگاه تراکتورسازی را در بیاورد. سرمربی تراکتور در نشست خبری گفت: در مورد اشتباهات فردی نمی‌خواهم بیشتر صحبت کنم، اما به نظرم در مورد صحنه پنالتی سیدعلی داور مسابقه مسؤول است. به نظرم نکته کلیدی بازی همین صحنه پنالتی بود که گرفته نشد.
این پنالتی آن‌قدر واضح بود که مجید جلالی هم درباره آن حرف زد و گفت: من هم صحنه را دیدم و فکر می‌کنم داور آوانتاژ داد اما تراکتوری‌ها فرصت را از دست دادند!
با این حال باشگاه تراکتورسازی در بیانیه‌ای اعتراض شدید خود را به عملکرد تیم داوری ابراز کرد. در بخشی از این بیانیه آمده است: تبعات اشتباهات دنباله‌دار داوری در رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند ضربه‌های سهمگینی به تیم‌های مدعی قهرمانی وارد کند، کمااین که نظیر این اتفاقات در لیگ‌های یازدهم و چهاردهم علیه تیم تراکتورسازی به وقوع پیوست و اهالی فوتبال نیز بدان اذعان دارند، سرنوشت قهرمانی را عوض کرد و مانع از ثبت افتخار برای تیم محبوب پرشورها شد. از این رو و به موجب این بیانیه باشگاه تراکتورسازی تبریز حق مسلم خود می‌داند مراتب اعتراض شدیدش را به وضعیت نامطلوب داوری این دیدار اعلام داشته و خواستار رسیدگی و برخورد قاطع از سوی مراجع ذی‌صلاح است. دیداری که می‌توانست وضعیت امتیازات صدر جدول را دستخوش تغییرات کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها