غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: در 40 سالگی انقلاب اسلامی نیاز است که یک خانه تکانی انقلابی در مدیران ایجاد شود.
کد خبر: ۱۱۹۱۴۰۳



جعفرزاده در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به 40سالگی انقلاب اسلامی ایران، توضیح داد: واقعیت را باید بپذیریم و واقعیت این است که مردم از شرایط ناراحت هستند، چراکه رفتار برخی مسؤولان کشور و متولیان امر را مانند دهه اول انقلاب و دوران جنگ نمی‌بینند و درست هم می‌گویند.
وی با بیان این‌که انصافا رفتار مسؤولان تغییر کرده است، افزود: همه ما در این موضوع مقصریم؛ به‌‌عنوان مثال شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تربیت مدیر اسلامی با فرهنگ انقلابی چه کرده است. هنوز مدیران ما در دانشگاه‌ها با فرهنگ غربی آموزش می‌بینند و تربیت می‌شوند، پس نمی‌شود ایراد گرفت.
جعفرزاده گفت :مردم برخی مدیران را در خط مشی مردمی نمی‌بینند؛ مدیران با الگوهای غربی، اداراتشان را اداره می‌کنند و رفتار و نوع برخورد با مردم تحکم‌آمیز و نگاه از بالا دارند و از مردم فاصله می‌گیرند.
نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براین‌که مردم ما به بلوغ سیاسی و اجتماعی خوبی رسیده‌اند، تاکیدکرد: مردم احساس‌شان این است که مدیران برای آنها وقت نمی‌گذارند؛ درست است که مدیر برای مردم کار می‌کند، ولی این که بگوید اصلا فرصتی برای مردم ندارم! پسندیده نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها