منچستریونایتد در بهترین فرم به پاری‌سن ژرمن رسید

پاریس آشفته‌تر می‌شود؟

دو ماه قبل که قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، هواداران تیم اول پاریس از قرعه‌شان و بازی با تیم بحران‌زده منچستریونایتد بسیار خوشحال بودند؛ اما حالا اوضاع هر دو تیم متفاوت شده.
کد خبر: ۱۱۹۱۲۸۳

منچستریونایتد با اوله‌گونار سولسشر کاملا متحول شده و در مقابل، اوضاع پاری‌سن‌ژرمن اصلا تعریفی ندارد. دو ماه قبل نیمار، ادینسون کاوانی و کیلین امباپه اگرچه خرده حساب‌هایی با هم داشتند؛ اما در اوج خود به سر می‌بردند و مارکو وراتی هم در میانه میدان این تیم امپراتوری مقتدرانه‌ای داشت. حالا جای دو تیم عوض شده و مشکلات منچستریونایتد دامن تیم پاریسی را گرفته. موج مصدومیت چنان ضربه‌ای به PSG زده که این تیم در آستانه سفر به اولدترافورد کاملا احساس نگرانی می‌کند. پاری‌سن‌ژرمن قبل از ترک فرانسه در لیگ یک به مصاف بوردو رفت و با نتیجه خفیف یک بر صفر به برتری رسید. در حالی که منچستریونایتد در خانه فولام صاحب پیروزی مقتدرانه 3 بر صفر شد. امشب پاریسن‌ژرمن در حالی بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در خانه منچستریونایتد برگزار می‌کند که علاوه بر نیمار، ادینسون کاوانی و توماس مونیه را هم در اختیار ندارد. اوضاع آشفته تیم پاریسی موجب شده همه کارشناسان رای به برتری منچستریونایتد در بازی امشب بدهند. شاید بازی امشب اوضاع آشفته پاریس را از این هم آشفته‌تر کند.

در دیگر بازی امشب پورتو در خانه رم به دیدار این تیم می‌رود. رم در حالی از بازی امشب پذیرایی می‌کند که هیچ نشانی از تیم فصل قبل ندارد. رم رده ششمی در لیگ سری A ایتالیا 25 امتیاز با یوونتوس صدرنشین فاصله دارد و همین مشخص می‌کند چه بر سر این تیم آمده است. رم در آخرین بازی خود در خانه کیه‌وو به برتری 3 بر صفر رسید و پورتو هم در خانه موریرنسه به تساوی یک بر یک رضایت داد. پورتو 51 امتیازی در حال حاضر تنها یک امتیاز بیشتر از بنفیکا دارد و به شدت از سوی این رقیب دیرینه تهدید می‌شود.
بازی امشب شاید بتواند رم را بیدار کند به شرط آنکه مانند بازی فصل قبل مقابل بارسا بازی کنند.

مارسینیاک؛ داور آژاکس - رئال مادرید
داور دیدارهای فرداشب رقابت‌های دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.
کمیته داوران اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اسامی داوران دیدارهای فرداشب از دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد که بر این اساس تقابل تیم‌های آژاکس و رئال مادرید را شیمون مارسینیاک از لهستان سوت خواهد زد.
همچنین قضاوت دیدار تیم‌های تاتنهام و بورسیا دورتموند به آنتونیو ماتئو لاهوز از اسپانیا سپرده شد. بازی حساس امشب بین دو تیم منچستریونایتد - پاری‌سن‌ژرمن را هم دنیله اورساتو از ایتالیا سوت خواهد زد. دنی ماکلیه از هلند هم دیدار رم ـ پورتو را سوت می‌زند.
برنامه بازی‌ها
سه شنبه
رم - پورتو، ورزشگاه المپیکو رم (23/30)
منچستر یونایتد - پاریسن‌ژرمن، ورزشگاه اولدترافورد منچستر (23/30)
چهارشنبه
تاتنهام - دورتموند ، ورزشگاه ومبلی لندن (23/30)
آژاکس - رئال مادرید، ورزشگاه یوهان کرایف آمستردام (23/30)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها