تلویزیون برای ایام فاطمیه و دهه فجر ، بیش از 70فیلم آماده پخش کرده است

بوسیدن روی ماه در آخر هفته

تلویزیون به مناسبت شهادت بانوی دو عالم و 22 بهمن در تعطیلات پیش رو بیش از 70 فیلم‌ سینمایی اعم از ایرانی، خارجی،‌ انیمیشن و... را روی آنتن شبکه‌های مختلف سیما می‌فرستد. جام‌جم از میان این فیلم‌ها که امروز، جمعه، شنبه و دوشنبه 18، 20،19 و 22 بهمن پخش می‌شود؛ پیشنهادهایی برای شما دارد.
کد خبر: ۱۱۹۰۷۸۳

«بوسیدن روی ماه» با شبکه یک

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان، شنبه 20 بهمن ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

قصه: احترام‌السادات و فروغ خانم دو پیرزن هستند که در همسایگی هم زندگی می‌کنند و بیش از 20 سال است که در انتظار فرزندانشان هستند. احترام السادات می‌خواهد هر طور شده ردی از فرزندش بیابد، اما کارمندان بنیاد شهید که از مراجعات او خسته شده‌اند هر بار با جوابی او را دلخوش کرده و به خانه می‌فرستند. عاقبت یک روز از بنیاد شهید تماس می‌گیرند و...

بازیگران: شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان و صابر ابر.

«طیب» به شبکه 2 می‌آید

فیلم تلویزیونی «طیب» به کارگردانی قدرت‌ا... بزرگی، شنبه 20 بهمن ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

قصه: این فیلم در مورد طیب حاج رضایی است که در دوران قبل از انقلاب در شهر تهران برای خود اسم و رسمی داشته و به جوانمردی از او یاد می‌شده و فرد نیکوکاری بوده است. طیب با کسانی که به مردم عادی زور می‎‌گویند مقابله می‌کند و دست مستمندان را می‌گیرد. طیب و دوستانش در ماه محرم علی رغم مخالفت رژیم شاه، هیات‌های عزاداری را به خیابان‌ها می‌آورند. این امر به مزاج سلطنت خوش نمی‌آید و... .

بازیگران: جعفر دهقان، حسن جوهرچی و... .

«سیانور» در شبکه 3

فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی، جمعه 19 بهمن ساعت 19روانه آنتن خواهد شد.

قصه: سیانور در دهه ۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود.

بازیگران: مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی و پدرام شریفی.

تماشای «جمجمه‌ها» در شبکه 4

فیلم سینمایی «جمجمه‌ها» به کارگردانی راب کوئن، امروز ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

قصه: لوک مک نامارا که در خانواد‌ه‌ای کارگری در ایالت کانتی کات بزرگ شده به کالج راه می‌یابد. در آنجا تلاش می‌کند در رشته حقوق تحصیل کند، اما راهیابی به دانشگاه هاروارد مستلزم نشان دادن شایستگی‌های اساسی است. انجمن مخفی جمجمه‌ها از لوک مک دعوت می‌کند تا به اعضای این انجمن بپیوندد و لوک می‌پندارد عضویت در انجمن موجب سهولت راهیابی او به دانشگاه خواهد شد، اما... .

بازیگران: جاشوآ جکسن و پل والتر.

«امکان مینا» در شبکه 5

فیلم سینمایی «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی، دوشنبه 22 بهمن ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.

قصه: مهران و مینا زوجی خوشبخت هستند که با مشکلی در زندگی مواجه می‌شوند و آن رسوخ عقاید گروهک منافقین در ذهن و فکر مینا است. مهران که خبرنگار است، مدام با دبیرش به دلیل عدم چاپ حقایق مشکل دارد و بر اثر بمباران منطقه‌ای که همسرش در آنجا مشغول به تحصیل است، متوجه فعالیت‌های مشکوک وی می‌شود و همین تردید، شک و سرانجام خیانت، زندگی عاشقانه مهران و مینا را به مسیر تازه‌ای می‌کشاند.

بازیگران: میلاد کی‌مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، سیامک صفری و فرزاد باقری.

صلابت «شیر سنگی» در شبکه شما

فیلم سینمایی «شیر سنگی» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، دوشنبه 22 بهمن ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش خواهد شد.

قصه: جسد یک انگلیسی که با داس کشته شده، در منطقه بختیاری، روی لوله‌های نفت پیدا می‌شود. کوهیار، پسر رئیس طایفه علی‌یار و خدامراد، که مجسمه شیر سنگی می‌سازد، جسد را می‌بینند و دفن می‌کنند. مأموری به نام عامری برای پیگیری قتل و دستگیری قاتل به منطقه اعزام می‌شود. یک دیپلمات انگلیسی نیز او را راهنمایی می‌کند.

عامری، ‌کوهیار را قاتل می‌داند. بین او و نامدارخان که همخون علی‌یار و رئیس طایفه‌ای دیگر است نزاع در می‌گیرد.

بگو مگوهای آنها، همان‌گونه که دیپلمات می‌خواهد، جنگی ناخواسته را موجب می‌شود...

بازیگران: علی نصیریان، عزت‌ا... انتظامی، علیرضا شجاع‌نوری، حمید جبلی و آزیتا لاچینی.

عملیات «قهرمانان کوچک» در شبکه کودک

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» به کارگردانی حسین قناعت، دوشنبه 22 بهمن ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.

قصه: چهار کودک که پدرانشان در یک کارخانه تولید لوازم‌التحریر به عنوان کارگر کار می‌کنند، متوجه وجود عده‌ای قاچاقچی می‌شوند که باعث شده‌اند کارخانـــــــه ورشکست شده و به تعطیلی کشیده شود. بچه‌هــــــــــا تصمیم می‌گیرند قاچاقچیان را گیر انداختــــــه و از بیــــــــکاری پدرانشـــــــــــــــان جلوگیری کنند که...

بازیگران: برزو ارجمند، بهنوش بختیاری، بیژن بنفشه‌خواه، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلــــــــــــی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، رامین ناصرنصیر، فرهـــــــــــــاد بشارتی و افشــــــــــــین سنگ چاپ.

ردپای «هیات منصفه فراری» در افق

فیلـــــــــم سینمـــــایی «هیـــــات منصفـــــــــه فراری» به کارگردانی گری فلـــــــدر، جمعه 19بهمن ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد.

قصه: وقتی یک وکیل با شلیک گلوله در محل کار خود به قتل می‌رسد، بیوه او از یک شرکت مهم تولیدکننده اسلحه به دادگاه شکایت می‌کند. او که این شرکت را مسؤول مرگ همسر خود می‌داند از یک وکیل مجرب به نام وندل رور می‌خواهد وکالت او را به عهده بگیرد. از سوی دیگر، رانکین فیچ، وکیلی جوان وکالت شرکت را به عهده می‌گیرد. هر دو طرف به نتیجه می‌رسند یک زن و مرد مانع اقدامات آنها هستند و...

بازیگران: جان کیوزاک، جین هاکمن، داستین هافمن، راشل وایس و بروس دیویسن.

شناسایی «دشمن ملت»

با شبکه نمایش

فیلـــــــــم سینمـــــایی «دشمن ملت» به کارگـــــــــــــــردانی تونی اسکات امروز ساعت 19روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

قصه: فیلم درباره یک شبکه جاسوسی به نام اشلون است که سال 1947 توسط آمریکا و انگلیس ساخته شده است و می‌تواند تمام مکالمات تلفنی افراد را کنترل و در حریم خصوصی آنها وارد شود؛ در این فیلم نشان داده می‌شود که چگونه سازمان امنیت آمریکا، استفاده خود را در زمان جنگ سرد از این شبکه می‌برد.

بازیگران: ویل اسمیت، جین هاکمن، جون وویت، لیزا بونه، رجینا کینگ، استوارت ویلسون و لورن دین.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها