فدراسیون فوتبال ایران در راستای گسترش همکاری‌های بین‌المللی، تفاهم‌نامه خواهرخواندگی را با فدراسیون‌های قطر و چین امضا کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۶۸۰
امضای تفاهم‌نامه خواهرخواندگی فدراسیون فوتبال ایران با قطر و چین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم،‌ فدراسیون فوتبال ایران در راستای گسترش همکاری‌های بین‌المللی و استفاده حداکثری از ظرفیت ارتباطات برون مرزی تفاهم‌نامه خواهرخواندگی با فدراسیون‌های فوتبال قطر و چین منعقد کرد.

با توجه به جایگاه ویژه فوتبال ایران در قاره آسیا و در ادامه تعاملات مشترک، فدراسیون فوتبال ایران تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی با دو فدراسیون فوتبال چین و قطر به امضا رسانده که می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های تأثیرگذار همچنین ایجاد بسترهای مناسب برای تیم‌های ملی فوتبال ایران در رده‌های مختلف باشد.

براین اساس در راستای گسترش همکاری‌ها کلیه تیم‌های ملی فوتبال ایران می‌توانند از ظرفیت‌های قابل توجه از جمله امکانات اقامتی، اردوهای آماده‌سازی، بازی‌های تدارکاتی و همچنین تورنمنت‌های دوستانه در سطوح مختلف استفاده کنند. این‌گونه همکاری‌ها از سویی موجب بالا رفتن کیفیت برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی خواهد شد و از سوی دیگر صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها در بخش آماده‌سازی تیم‌ها را به همراه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها