برنامه بحث روز این هفته رادیو ایران با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده فرماندهی نیروی هوایی ارتش را به طور مشترک در رادیو ایران و شبکه اینترنتی «مردم خبر» ببینید و بشنوید.
کد خبر: ۱۱۹۰۶۰۱
گفتگو با فرمانده نیروی هوایی در رادیو را بشنوید و ببینید!

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو ایران، در آستانه سالروز بیعت تاریخی افسران؛ درجه داران و همافران نیروی هوایی با امام راحل در 19 بهمن سال 57؛ برنامه بحث روز رادیو ایران در محل نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفتگوی اختصاصی متفاوت با امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده؛ فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی خواهد داشت که وجه تمایز برنامه این هفته؛ پخش تصویری همزمان در بستر شبکه اینترنتی (Iptv) «مردم خبر» به صورت زنده است.

این برای اولین بار است که یک برنامه رادیویی در بستر فضای وب و از دریچه یک شبکه تلویزیونی - اینترنتی به صورت زنده پخش می شود.

در این برنامه قرار است ضمن معرفی دستاوردهای چهل ساله نهاجا؛ امیر نصیرزاده درباره آخرین دستاوردهای نیروی تحت امرش؛ جزئیات تشکیل گروه آکروجت جنگنده کوثر و برنامه های سال آینده نیروی هوایی ارتش سخن بگوید.

همچنین خبر متن برنامه علاوه بر رسانه های مکتوب، به همراه قطعاتی از فیلم آن بر روی سایت خبرگزاری صداوسیما نیز منتشر می گردد.

برنامه بحث روز کاری از گروه سیاسی رادیو ایران چهارشنبه هر هفته از همین شبکه رادیویی به روی آنتن می رود.

مخاطبان می توانند با شماره تلفن های 22040086 و 22050009 و شماره پیام گیر 30000900 نظرات خود را درباره این برنامه با دست اندرکاران رادیو ایران مطرح کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها