مرسدس-ای‌ام‌جی GTR از آن دست خودروهاست که در حالت استاندارد هم کاملاً پاسخگوی نیازهای مشتریان است اما از آنجایی که انسان هرگز به ظرفیت کنونی قانع نمی‌شود بنابراین اینجاست که تیونرها وارد میدان می‌شوند
کد خبر: ۱۱۹۰۵۰۵
زیبای دلربا !  مرسدس ای‌ام‌جی GTR (+ تصاویر )

به گزارش جام جم آنلاین از پدال ، یکی از تیونرهای آلمانی با نام فوستلا قدرت و گشتاور پیشرانه‌ی این سوپر اسپورت را به ترتیب 65 اسب بخار و 70 نیوتون متر افزایش داده است.

بخشی از پکیج پرفورمنس سطح 1 باعث می‌شود پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی GT R قدرت قابل‌توجه 650 اسب بخاری و گشتاور 770 نیوتون متری تولید کند. اگرچه فوستلا شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت این خودروی تا بن دندان مسلح را اعلام نکرده اما مدل استاندارد کارخانه‌ای شتاب 3.6 ثانیه‌ای دارد بنابراین انتظار می‌رود شتاب مدل تیون شده چند دهم ثانیه‌ای بهبود یابد.

سوپرکار مرسدس به لطف قدرت بیشتر می‌تواند وارد قلمروی خودروهای شاخصی همچون لامبورگینی اوراکان اوو شود. شاید این خودرو برای شکست سوپر اسپورت ایتالیایی تلاش زیادی انجام دهد اما این GT R قوی‌تر است چراکه پیشرانه‌ی 10 سیلندر 6.5 لیتری تنفس طبیعی لامبورگینی خروجی 640 اسبی و گشتاور 600 نیوتون متری دارد.

البته لامبورگینی از کشش بیشتر سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد، چیزی که مرسدس دیفرانسیل عقب از آن بی‌بهره بوده بنابراین در یک مسابقه حساس همه‌چیز به استارت دو خودرو مربوط خواهد بود. هنوز هم خودروهای دیفرانسیل عقب هیجان زیادی دارند و افراد زیادی هستند که هیجان رانندگی را به مسابقه با دیگران ترجیح می‌دهند.

علاوه بر ارتقای پرفورمنس، فوستلا از پوشش بدنه‌ی وینیل با الگوی شهری در نمای عقب و طرح زردرنگ در جلو استفاده کرده که جلوه‌ی خاصی به این مرسدس-ای‌ام‌جی GT R بخشیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها