مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان این‌که امسال طبق قانون کسانی را که ۶۹ سال سن و ۱۱ سال سابقه بیمه‌پردازی دارند بازنشسته می‌کنیم، از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به دلیل عمل نکردن به تعهدات و نپرداختن منابع مالی لازم برای بازنشستگی پیش از موعد مشمولان گلایه کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۴۶۰



به گزاش ایسنا، محمدرضا واعظ مهدوی با بیان این‌که صندق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر، صندوق جوانی است و خوشبختانه در ایام اخیر استقبال خوبی از آن به عمل آمده و میزان مراجعات عشایر برای استفاده از امکانات بیمه بسیار بیشتر از قبل شده است اظهار کرد: طبق آخرین گزارش‌ها، میزان حق بیمه دریافتی، ۲۸ درصد نسبت به سال قبل رشد کرده است. وی افزود: بویژه در دو سه ماه اخیر رشد بیمه‌شدگان بالاتر بوده و برای ما مسؤولیت سنگینی دارد. باید نظام تعادل درآمد هزینه صندوق را مدیریت کنیم به نحوی که گرفتار مشکلات دیگر صندوق‌ها نشویم.
وی البته از عمل نکردن سازمان هدفمندی یارانه‌ها به تعهداتش گلایه کرد و گفت: متاسفانه تمام حقوق و دستمزدی که بابت بازنشسته‌های پیش از موعد پرداخت می‌شود از محل منابع صندوق است. بار مالی بازنشستگی پیش از موعد در محاسبات اولیه صندوق دیده نشده و این قانون از سوی مجلس به تصویب رسید. ما مدیریت می‌کنیم که اجرای قانون با مشکلی مواجه نشود ولی آن‌طور که مجلس پیش‌بینی کرده قرار بوده بار مالی لازم از محل هدفمندی یارانه‌ها تامین شود که تابه‌حال پرداختی در این زمینه نداشته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها