رسانه‌های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر با انتشار گسترده خبری جعلی مدعی شده اند حزب‌‌ا... لبنان و جنبش نُجَباء به دنبال حمله قریب‌ الوقوع برای آزادسازی منطقه الجلیل در سرزمین‌های اشغالی هستند. مهم‌ترین دلیل واهی که سران رژیم صهیونیستی علیه حزب‌ا... لبنان و جنبش نجبا به آن پرداخته‌اند، وجود تونل‌های حزب‌ا... در مرزهای سرزمین‌های اشغالی است.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۱۹

به گزارش ایرنا، یدیعوت آحارانوت، پرتیراژترین روزنامه رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته در گزارشی به قلم دانیال سلیمی مدعی شده حزب‌‌ا... لبنان در نظر دارد به منطقه استراتژیک الجلیل در اسرائیل (اراضی اشغالی فلسطین) حمله کند. این روزنامه صهیونیستی مدعی شده طرح حزب‌ا... از این قرار است که نیروهای ویژه این جنبش با کمک نیروهای نجبا با نفوذ به الجلیل و بعد از رساندن خود به اجتماعات، گروگانگیری کنند. یدیعوت آحارانوت در این گزارش همچنین به کیفیت جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء پرداخته و آورده است: ‘نُجَباء یک گروه شبه‌نظامی شیعه عراقی است که چند هزار جنگجو در عراق و سوریه دارد. به دنبال این موضوع در طول روزهای گذشته، رژیم صهیونیستی جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای سنگینی علیه مقاومت اسلامی، دولت و مردم لبنان ‌راه انداخت که هدف از آن همان سیاست فرار رو به‌جلوی نتانیاهو بود تا بتواند تبعات هر یک از اقداماتش را بر دوش دولت لبنان انداخته و از آن فرار کند.
تقریبا حدود شش ماه است رژیم صهیونیستی دنبال ماجراجویی تازه‌ای علیه لبنان و حزب‌ا... است. طی این مدت پروازهای پهپادی و جاسوسی‌های این رژیم نیز در جنوب لبنان افزایش یافته است، البته رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه سال 2006 و قبل از آن در سال 2000 که شکست سختی از حزب ا... لبنان خورده، همواره دنبال تلافی بوده ولی هرگز این موقعیت برای صهیونیست‌ها فراهم نشده است؛ در آن دو جنگ قدرت حزب‌ا... همانند امروز نبود. صهیونیست‌ها فکر می‌کنند حضور حزب‌ا... در جنگ با تروریست‌های تکفیری در سوریه، موجب تضعیف این جنبش شده ولی غافل از این که حزب‌ا... از هر زمان دیگری قوی‌تر است و موشک‌های کوتاه بردی که در جنگ 33 روزه علیه رژیم صهیونیستی از سوی حزب‌ا... به کار برده شد، امروز ،هم از نظر تعداد، هم از نظر برد و هم از نظر قدرت و نقطه زنی تغییر زیادی داشته است به حدی که این جنبش هر نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی را که بخواهد می‌تواند با دقت زیاد هدف قرار دهد.
در این‌که مقاومت اسلامی لبنان برای مقابله با دشمن صهیونیستی باید آمادگی لازم را داشته باشد، شکی نیست، اما در این مساله که چرا در این شرایط نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی خود را وارد این بازی خطرناک کرده و به دنبال درگیری با حزب‌ا... است باید کمی درنگ کرد .
بنا بر اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی، آنچه در شمال اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) می‌گذرد عملیات سپر شمال نیست، بلکه سپر نتانیاهو ست؛ به باور این رسانه‌ها نخست ‌وزیر این رژیم دنبال این است که با علم کردن یک بحران برون مرزی، از بحران‌های مالی، قضایی و انتخاباتی که نتانیاهو چندی است با آن روبه رو ست، به سلامت عبور کند.
کارشناسان در عین حال معتقدند رژیم صهیونیستی در حال حاضر به دلیل شرایط نابسامان داخلی خود توان ورود به جنگ، با قدرتی همچون حزب‌ا... که هم اکنون نیروهای توانمندی همچون جنبش نجبا را در کنار خود در سوریه دارد، ندارد و می‌داند رزمندگان مقاومت اسلامی چه در لبنان و چه در فلسطین اشغالی و سوریه آماده دفاع از هرگونه تجاوز و حمله صهیونیست‌ها هستند و پاسخ دندان شکنی به صهیونیست‌ها خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها