تحقیقات جنایی برای شناسایی ربایندگان دختر 3 ساله آغاز شد

چشم انتظار بازگشت باران

ناپدید شدن مرموز دختر سه ساله در حوالی میدان خراسان، پلیس پایتخت را با معمای پیچیده‌ای رو‌به‌رو کرده است. پلیس هنوز ردی از رباینده یا ربایندگان باران به دست نیاورده است.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۵۱

به گزارش جام‌جم، روز شنبه زنی هراسان از مغازه مانتوفروشی در حوالی میدان خراسان تهران بیرون آمد و سراغ دخترش را گرفت. مغازه‌داران پس از صحبت این زن متوجه شدند، دختر سه ساله‌اش به نام باران ناپدید شده است. اهالی اطراف مغازه را جست‌وجو کردند اما ردی از دختر بچه به دست نیامد، به همین خاطر با پلیس 110 تماس گرفتند. با حضور ماموران در محل مشخص شد، کودک از سوی زنی که صورت خود را پوشانده بود، ربوده شده است.
از سوی دیگر هیچ یک از دوربین‌های مداربسته تصویری از این زن را ثبت نکرده‌اند.
با شکایت خانواده دختر بچه سه ساله به نام باران، پرونده‌ای تشکیل شد و محمد شهریاری، معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای جنایی تهران دستور رسیدگی سریع به آن را صادر کرد.پرونده این کودک‌ربایی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شده و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات برای دستگیری زن ناشناس را آغاز کرده‌اند.
سرپرست دادسرای جنایی تهران در این باره به جام‌جم گفت: از افرادی که از سرنوشت دختر بچه اطلاعی دارند، درخواست می‌شود سریع موضوع را به پلیس 110 یا دادسرای جنایی تهران اطلاع دهند .
در جست‌وجوی زنی با چهره پوشیده
پدر باران در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: ما از اتباع افغان هستیم و من به عنوان کارگر نظافتچی در کشتارگاه تهران کار می‌کنم. خانه‌مان در محله شوش است. سه‌فرزند دارم که باران دختر کوچکم بود. روز حادثه زنی به همسرم مراجعه کرد و خواست برای باران خرید کند. او از دستفروش‌های کنار خیابان خراسان برای دخترم چندوسیله خرید. زمانی که همسرم وارد مغازه‌ای برای خرید شد، متوجه ناپدید شدن دخترمان شد.
وی افزود: فروشنده‌های مغازه به همسرم گفته اند دخترمان را با خود برده بود. این زن همان فردی بود که برای باران خرید کرده بود. آن‌طور که همسر گفته، زن کودک‌ربا صورت خود را با شال پوشانده بود و فقط چشمانش معلوم بود. هیچ دوربینی صحنه ربودن دخترمان را ضبط نکرده و هنوز مطمئن نیستیم او را همان زن دزدیده یا زن دیگری بوده است.
مردم کمک‌مان کنند
پدر باران ادامه داد: پرونده‌ای در اداره آگاهی تشکیل داده‌ایم، اما هیچ ردی از دخترمان به دست نیامده و نمی‌دانیم او کجاست‌. چهار روز است خانه‌مان به جهنم تبدیل شده و من و همسرم آرام و قرار نداریم و چشم انتظار برگشت باران به خانه هستیم. از مردم می‌خواهیم اگر دخترمان را جایی دیدند سریع به پلیس خبر بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها