مرضیه هاشمی، خبرنگار، مستند ساز و گوینده خبری شبکه پرس تی وی که پس از سفر به نیویورک برای دیدار با اقوامش یازده روز بدون هیچ اتهامی به دست پلیس FBI بازداشت و شکنجه روحی شده بود، لحظاتی قبل وارد فرودگاه امام خمینی تهران شد.
کد خبر: ۱۱۸۹۰۸۱
مرضیه هاشمی در گفتگو با جام جم آنلاین: آزادی خود را مدیون شبکه های اجتماعی هستم/ جبلی در گفتگو با جام جم آنلاین: اتهامات آمریکا به خانم هاشمی واهی بود

به گزارش جام جم آنلاین ، حضور خانم مرضیه هاشمی با پرواز شماره 600 از مبدا فرانکفورت به ایران با تاخیر 20 دقیقه ای مواجه شده و ساعت 21:20 دقیقه وارد فرودگاه امام خمینی شد.

پیمان جبلی معاون برون مرزی سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین مستقر در فرودگاه امام خمینی بیان کرد: اگر نیروهای آمریکایی ذره ای در بیگناه نبودن خانم مرضیه هاشمی تردید داشتند به هیچ وجه ایشان را آزاد نمیکردند.

هم اکنون سرود آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو هم اکنون در فرودگاه امام خمینی در حال پخش است.

غلامعلی حداد عادل رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در فرودگاه امام خمینی حضور یافت تا در مراسم استقبال از مرضیه هاشمی شرکت کند.

خانم سپهری مسئول امور بانوان صداوسیما هم در حاشیه این مراسم حضور داشت و به تمجید از فعالیت های حرفه ای و انقلابی مرضیه هاشمی خبرنگار صداوسیما پرداخت.

خبرنگار "هوسا تی وی" در گفتگو با جام جم آنلاین در حاشیه مراسم استقبال از مرضیه هاشمی خبرنگار ایرانی بازداشت شده در آمریکا: دولت آمریکا با مسلمانان و رنگین پوست ها مشکل دارد، و چون خانم هاشمی مسلمان و رنگین پوست بود توسط پلیس آمریکا بازداشت شد وگرنه دلیلی نداشت 11 روز ایشان را بیگناه به زندان بی اندازند.

مرضیه هاشمی در بدو ورود به کشور مورد استقبال فرزند و اقوام نزدیک قرار گرفت و سپس با خبرنگار جام جم آنلاین گفتگو کرد.

مرضیه هاشمی به خبرنگار جام جم آنلاین گفت:خیلی خوشحالم ، از اینکه مردم ایران برای آزادی من تلاش کردند متشکرم، آزادی خودم را مدیون تلاش ها رسانه ها و شبکه های اجتماعی میدانم، ایران را کشور خودم میدانم .

هنگام ورود مرضیه هاشمی ترانه مرگ بر آمریکا در فرودگاه طنین انداز شد.

حاضران با شعار مرضیه مسلمان خوش آمدی به ایران، مرضیه هاشمی سمیه زمان است، از او استقبال کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها