تندرستی هوشمند

فیزیوتراپی آنلاین!

سبک زندگی ماشینی، کم‌تحرکی و پشت میزنشینی باعث شده بسیاری از مردم با بیماری‌هایی مثل کمردرد، زانودرد، گردن‌درد و دردهای استخوانی و مفصلی دست و پنجه نرم کنند. اگر دچار دردهای زانو، کمر، مچ، گردن، شانه، آرنج، فلج صورت، آرتروز، دیسک، آرتریت انگشتان دست و... هستید و پزشک به شما توصیه کرده باید فیزیوتراپی کنید، نرم‌افزار ورزش‌درمانی و فیزیوتراپی در خانه Healure می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد که هم برای کاربران آیفون و هم کاربران اندروید قابل استفاده است.
کد خبر: ۱۱۸۹۰۲۷


این نرم‌افزار توسط فیزیوتراپ‌های باتجربه طراحی شده و بیش از هزار برنامه تمرینی ورزشی را در اختیار کاربران با مشکلات و دردهای مختلف قرار می‌دهد. بعد از نصب برنامه، لازم است مشخصات خود یعنی سن، وزن و اطلاعاتی در مورد وضعیت سلامت‌تان را در نرم‌افزار نصب و مشخص کنید که در چه ناحیه‌ای از بدنتان درد دارید. مثلا اگر از دردهای مربوط به ستون فقرات و پشت رنج می‌برید، باید به همان قسمت مراجعه کنید یا افرادی که همزمان هم از درد پشت و هم از درد گردن رنج می‌برند می‌توانند دو برنامه ورزشی درمانی برای هر درد خود دریافت کنند. کاربران Healure باید در هفته حداقل پنج روز و هر روز حداقل ۳۰ دقیقه برای تمرینات ورزشی خود زمان بگذارند. وقتی مشخصات و مشکلات جسمی خود را در قالب پرسش‌های چند گزینه‌ای مشخص کردید، نرم‌افزار برنامه ورزشی -تمرینی شما را ارائه می‌دهد. هر برنامه شامل بخش های تمرینی مختلفی است که همه تمرینات به صورت تصویری و به همراه ویدئو قابل مشاهده هستند تا کاربران تمرین‌های ارائه شده را به درستی اجرا کنند.
در واقع راهنمای جامع صوتی و تصویری برای اجرای تمرینات بسیار مناسب است و امکان اشتباه تمرین کردن را به حداقل می‌رساند. چون در صورتی که تمرین ورزشی اشتباه انجام شود، می‌تواند به جسم شما صدمه وارد کند. در این بین یکی از مزایای قابل توجه نرم‌افزار Healure ارزیابی وضعیت جسمی‌تان است. در پایان هر روز و بعد از انجام تمرینات مربوط به همان روز می‌توانید وضعیت جسمی، میزان کاهش درد یا حالات مختلف خود را در نرم‌افزار ذخیره کنید و در پایان هفته و در بازه زمانی ماهانه، این گزارش‌ها وضعیت کلی شما را نشان می‌دهند.

پریسا اصولی
جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها