کد خبر: ۱۱۸۸۸۰۳

# شهرک ـــ برهوت
مطلبی از ورامین:
شهرک نظامی جاده ورامین امکانات اولیه شهری مانند داروخانه شبانه و درمانگاه شبانه‌روزی ندارد و همچنین جولان سگ‌های بی‌صاحب در این محله باعث رعب و وحشت مردم شده است.

# شهرک ـــ دلهره
صدرالدین از تهران:
جمع شدن کارتن‌خواب‌ها در شهرک بعثت در خیابان شهید مطهری و روشن کردن آتش علاوه بر آلوده کردن محیط، باعث رفت وآمد شهروندان همراه با ترس شده است.

# دولت ـــ تبعیض
جمعی از شهروندان:
مگر دولت به تمامی کارمندان و بازنشستگان خود سبد حمایتی کالا را نداد که برای کارگران شرط و شروط درآمدی می‌گذارد؟ متاسفانه دولت مانند همیشه تبعیض زیادی بین مردم می‌گذارد.

# طرح ـــ درآمد
قربانی از تهران:
طرح‌های شهردار تهران برای پولی شدن تونل، اتوبان و.. که با سکوت شورای محترم شهر همراه است هدفی جز منبع درآمد برای ایشان نیست و هیچ کمکی به شهر تهران در راستای کاهش ترافیک و آلودگی نمی‌کند.

# حذف ـــ سفره
حسنی از زنجان:
گوشت قرمز نیز مثل محصولات اصل و تولید ایرانی مانند خاویار، پسته و.. که در این آب و خاک به‌دست می‌آید از سفره ایرانی‌ها حذف شده است و با قاچاق گسترده به کام خارجیان شیرین شده است.

# یارانه -دوچرخه
حاتمی از مشهد:
چرا دولت هیچ اقدامی بابت کاهش قیمت یا افزایش یارانه دوچرخه و موتوربرقی که مناسب شهرهای بزرگ است، نمی‌کند؟

# کمبود - تاکسی
ابراهیمی از پردیس:
با وجود ساخت و آماده شدن پایانه کلاهدوز که با هدف جابه‌جایی مسافران به شهرهای شرقی تهران صورت گرفته است، ولی هیچ تاکسی‌ای در این محدوده مشاهده نمی‌شود. چرا؟

# قاچاق -پوشاک
مقدم از رشت:
با وجود ممنوعیت واردات پوشاک به منظور حمایت از تولید داخلی، ولی روز به روز قاچاق پوشاک از مناطق مرزی افزایش پیدا می‌کند و واحدهای تولیدی در حال تعطیلی هستند.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها