مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 409 دستگاه بخاری تابشی در قالب طرح ققنوس از 19 دی ماه تاکنون در مدارس شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، سراوان، سیب وسوران، مهرستان، زابل، هیرمند، نیمروز و هامون نصب شده است.
کد خبر: ۱۱۸۶۹۱۶
نصب  409 عدد بخاری تابشی در سیستان وبلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، رسول راشکی اظهار داشت: طرح ملی ققنوس با هدف تامین سامانه گرمایشی ایمن مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان با استفاده از ظرفیت های ملی خیران داوطلب هلال احمر بعد از حادثه آتش سوزی مدرسه غیر دولتی اسوه حسنه زاهدان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی طرح ققنوس از 19 دی ماه امسال با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، استاندار سیستان و بلوچستان، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، مدیرعامل بنیاد اجتماعی برکت احسان در مدرسه حضرت علی اصغر(ع) روستای فرقان پدگی از توابع شهرستان زاهدان افتتاح شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در مرحله نخست این طرح مقرر است 529 دستگاه بخاری تابشی در 338 مدرسه ابتدایی یک کلاسه و 2 کلاسه استان نصب شود که تاکنون 409 بخاری در مدارس نصب شده است.

راشکی افزود: بقیه بخاری ها نیز آماده برای نصب است.

وی بیان کرد: با توجه به شدت موج سرما در روزهای آینده در استان تسریع در انجام این طرح با همکاری مستمر و قوی مسئولان مربوطه و مردم خیراندیش ضروری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها