مدیرعامل سازمـــــــان حمایت گفت: اگر خودروساز به دلایلی نمی‌تواند برخی خودروها را تحویل دهد باید سبدی از خودروهای تولیدی خودش را در اختیار مشتری بگذارد تا مشتری از میان آنها انتخاب کند و اگر نخواست، پولش را به‌روز و با محاسبه سود و جریمه تأخیر پس بدهد.
کد خبر: ۱۱۸۶۸۸۰

به گزارش تسنیم، عباس تابش در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر افزود: خودروسازها موظف شده‌اند خودروهایی را که می‌توانند تولید کنند به بازار عرضه کنند.
مدیرعامل سازمان حمایت با بیان این که ناظران این سازمان در محل دو خودروساز بزرگ مستقرند و همه چیز را رصد می‌کنند، گفت: خودروسازها در خودروهای پرتیراژ و قابل تولید باید افزایش تولید و عرضه داشته باشند بدون هیچ‌گونه کوتاهی از تعهداتشان یا دستکاری آپشن خودروها.
تابش با اشاره به این که ستاد تنظیم بازار وظیفه قیمت‌گذاری خودروهای پرتیراژ را دارد، افزود: اگر خودروساز به دلایلی نمی‌تواند برخی خودروها را تحویل دهد باید سبدی از خودروهای تولیدی خودش را در اختیار مشتری بگذارد تا مشتری بتواند از میان آنها یکی را انتخاب کند و اگر نخواست پولش را به‌روز و با محاسبه سود و جریمه تأخیر پس‌بدهند.
تابش، میزان افزایش قیمت خودروهای پرتیراژ را از ابتدای شهریور به بعد بین 20 تا 23 درصد اعلام کرد و گفت: خودروسازها باید خودروهایی را که فروش قطعی بودند و مشتری پولش را تمام و کمال پرداخته است بدون افزایش قیمت و بدون عدول از مفاد قرارداد و تعهدات به مشتری تحویل دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها