سردار آزمون در گفت‌وگو با جام‌جم:

فینال آسیا برایمان بازی با چین است

سردار آزمون مهاجم تیم‌ ملی مقابل عمان عملکرد خوبی داشت. طبیعتا در این مسابقه فقط نمی‌شد با گلزنی درباره این بازیکن قضاوت کرد. درست است او نتوانست دو موقعیتش را تبدیل به گل کند ولی در عوض بازی بسیار خوبی انجام داد و بی‌شک یکی از بهترین‌های تیم ملی بود. آزمون با تیزهوشی بارها مدافعان حریف را آزار داد و کاری کرد که عاصی شده بودند. وقتی در این باره از سردار می‌پرسیم، می‌گوید: من همیشه تلاش می‌کنم خواسته‌های مربی را در زمین مسابقه اجرا کنم. به هر حال وظایفی غیر از گلزنی هم دارم.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۴۶

او درباره پاس‌های بی‌نقصی که در زمین بازی می‌دهد و باعث موقعیت‌سازی برای همبازی‌هایش می‌شود توضیح می‌دهد: خب این بخشی از کار من است. خوشحالم که در روبین کازان هم بیشترین پاس گل را به همبازیانم دادم. به هر حال من بازیکنی نیستم که فقط خودم بخواهم گل بزنم و دوست دارم با پاس‌هایم برای دیگر بازیکنان هم موقعیت بسازم. در تیم ملی هم واقعا هدف من همین است. دوست دارم ثمربخش بازی کنم.
آزمون موقعیت‌هایی در بازی با عمان از دست داد. او در این باره چنین نظری می‌دهد: «یک وقتی‌هایی توپ‌ها گل نمی‌شود. یک زمانی ممکن است سخت‌ترین توپ‌ها را گل کنید اما ساده‌ترین توپ‌ها گل نشود. این جزئی از بازی است. قطعا هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی موثر باشد. در ضمن اگر بتوانم تمام توپ‌هایم را گل کنم به رئال مادرید یا بارسلونا می‌روم! در زمین مسابقه واقعا شرایط فرق می‌کند. سردار درباره دیدار با چین هم می‌گوید: این بازی واقعا سخت است. چین از تیم‌های خوب و قدرتمند است که مارچلو لیپی آن را هدایت می‌کند. ان‌شاءا... در آن مسابقه هم با تمام قدرت بازی می‌کنیم. در حال حاضر تنها تمرکز ما روی این بازی است. می‌دانیم تیم منظم و با دیسیپلینی هستند. ما هم یکدل و متحد هستیم. دوست داریم به هدف بزرگی که در سر داریم برسیم و در حال حاضر فینال برایمان دیدار با چین است که ان‌شاءا... این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
مهاجم شماره 20 ایران درباره تماشاگران هم چنین نظری می‌دهد: همیشه گفته‌ام. خود من هر چه دارم از این تماشاگران است. انصافا از تیم ملی خیلی خوب حمایت کردند و دست تک تک آنها را می‌بوسم. امیدوارم در ادامه جام حضور پررنگ‌تری داشته باشند و با حمایت آنها بتوانیم نتایجی به دست بیاوریم که در تاریخ فوتبال ایران بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها