علی دارابی در دومین همایش سراسری معاونان صدای مراکز استان‌ها که با حضور معاون امور استان‌ها درشیراز برگزار شد با اشاره به ظهور رسانه‌های جدید و رقابت رسانه‌ای بر تلاش برای مانا و پویا ماندن رادیو در فضای رقابتی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۶۳

دکتر دارابی افزود: یکی از برنامه‌های مهم، حفظ مخاطبان فعلی و جذب مخاطبان جدید با استفاده از تصویری شدن رادیو یا همان رادیو نماهاو استفاده از موسیقی محلی و اصیل ایرانی مبتنی بر فرهنگ‌ها و ویژگی‌ها و مزایای نسبی هر استان است.
وی مدیریت هوشمندانه جدول تنظیم و پخش برنامه‌ها در ساعاتی که مخاطبان توجه بیشتری به رادیو دارند به ویژه ایام تعطیل و مناسبت‌ها را هم از دیگر مواردی دانست که باعث پویا شدن رادیو خواهد شد.
معاون امور استان‌های صداوسیما به این مطلب هم اشاره کرد که با تولید برنامه‌های پرمحتوا و با کیفیت وپرهیز از پراکنده کاری می‌توان در این زمینه بیشتر از قبل موفق بود.
مدیر کل صدای استان‌ها نیز در این همایش گفت: این همایش با شعار رادیوهای استانی وحدت و همدلی، چهل سال تلاش و شکوفایی برگزار شد و رویکرد عملیاتی رسانه در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی ایران و فرآیندهای تولید برنامه تبیین و بررسی شد.
در این همایش از مجموعه‌های «چهل چراغ» با موضوع بررسی زندگی شاعران پس از انقلاب، «حدیث حماسه» روایت تاریخ شفاهی انقلاب، «چهل روایت» مستند شخصیت‌های انقلابی، «مسابقه ثانیه‌ها»، کتاب «من بگم» سوالات مختلف در حوزه‌های مختلف از جمله انقلاب اسلامی ایران و «قصه‌های رادیو» که به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران برای پخش از صدای استان‌ها تهیه شده بود، رونمایی شد.
در ادامه از مراکز چهار محال وبختیاری، یزد، فارس، مازندران و آذربایجان‌ شرقی که در شش‌ماه نخست سال جاری به ترتیب حائز رتبه اول تا پنجم شدند و مرکز خراسان شمالی که طی یک سال گذشته 19 پله صعود کرده و برنامه‌ساز موفق مرکز گیلان جناب آذری به‌واسطه توفیق در جشنواره‌های بین‌المللی تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها