امروز چی داریم؟

تولد آقای مجری سینماگر

قبل از این‌که از امروز بگوییم، کمی از دیروزمان برایتان تعریف کنیم. از آن روزهای پر جنب و جوش تحریریه بود، راستش کمتر پیش می‌آید روزهای تعطیلی که به روزنامه می‌آییم، این همه هیجان داشته باشیم که در نهایت دقت و سرعت همه چیز را پیش ببریم و کار تمام شود. ما هم مثل شما می‌خواستیم به جشن یلدایمان برسیم و خلاصه هیجانی داشتیم دیروز وصف نشدنی، هم برای نوشتن صفحه‌هایی جذاب برای شما و هم برای رفتن و رسیدن به این طولانی‌ترین شب سال و شیرینی‌هایش. امیدواریم امسال هم یلدا خاطرات خوش زیادی را در خودش جا داده باشد و تا یلدای بعدی مدام با یادآوری شان لبخند بزنیم.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۴۷

دوستان ما در گروه سینما هر روز هفته با دقت می‌روند سراغ سوژه‌های جذاب و خواندنی که برای علاقه مندان این هنر هم جالب باشد. آنها امروز رفته اند سراغ کارنامه سینمایی جناب رامبد جوان یا به قول جناب خان همان فرشته جونده خودمان! امروز تولد این بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون است و به همین مناسبت می‌شود بررسی کرد که این چهره محبوب تلویزیونی در سینما چه کرده و چگونه عملکردی داشته است. این مطلب در صفحه 11 امروز منتشر می‌شود، جای شما بودم خواندنش را از دست نمی‌دادم.
خبرنگاران ما حساسیت خاصی به ماجراهای کاغذ دارند، تقریبا چیزی مشابه همان حساسیتی که خبرنگاران اقتصادی رسانه‌ها به سلطان سکه و دلار و ... داشتند. چون بخش مهمی از کار عرصه فرهنگ و هنر حول محور کاغذ می‌گردد، از ماجراهای پیش آمده این عرصه نیز طبعا نمی‌توان گذشت. امروز نیز در صفحه 10 به ماجراهای ظاهرا بی‌پایان این عرصه و فهرست تازه منتشر شده دریافت‌کنندگان ارز حمایتی برای واردات کاغذ را بررسی کرده‌اند.
همین صفحه‌ای هم که در دست دارید، مطلب جالبی درباره انتخاب‌های ایران برای جایزه جهانی اسکار را دارد. در این مطلب بررسی کرده ایم که طی سال‌های گذشته ما و دیگر کشورهایی که در بخش اسکار فیلم خارجی شرکت کرده‌اند، چگونه شرایطی داشته‌اند. همچنین انتخاب‌های موفق و غیرموفق ایران را کنار هم چیده و سری زده‌ایم به نوع نگاه‌های داوران و منتقدان این جایزه.
در صفحه 12 هم مثل هر شنبه کیکاووس خان زیاری برایتان بهترین‌های سینمای جهان را جمع کرده و البته سراغ یک انیمیشن خاص هم رفته است. در این صفحه می‌توانید مثل همیشه ببینید در سینمای دیگر کشور ها چه خبر بوده و چه اتفاقاتی در حال وقوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها