نسخه جدید سینمایی «فلش گوردون» را جولیوس آوری کارگردانی می‌کند. شرکت فوکس قرن بیستم امتیاز تولید نسخه تازه‌ای از این اکشن ابرقهرمانانه کلاسیک را در اختیار دارد. فیلمنامه فلش گوردون تازه را خود آوری می‌نویسد. شخصیت فلش گوردون اولین بار سال 1934 توسط آلکس ریموند در قالب یک داستان مصور معرفی و ارائه شد. او قهرمانی است که در سیاره مونگو با حاکم ستمگر آن مبارزه می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۳۱

اولین بار رسانه تلویزیون بود که سراغ تولید مجموعه‌ای موفق از این داستان رفت. باستر کرابه، نقش فلش گوردون را در این مجموعه کلاسیک بازی کرد. صنعت سینما سال 1980 یک نسخه سینمایی از ماجراجویی‌های این ابرقهرمان را تولید کرد، اما فیلم نتوانست محبوبیتی میان تماشاگران کسب کند. نکته جالب این که جورج لوکاس تحت تاثیر شخصیت فلش گوردون، در فیلم «جنگ ستارگان» خود به تقدیر از وی پرداخت.
سال 2015 متیو ون (کارگردان «کینگزمن») تصمیم به ساخت نسخه جدید فلش گوردون گرفت. اما تلاش او راه به جایی نبرد. با این حال ون، مدیر تولید نسخه تازه‌ای است که آوری کارگردانی می‌کند. زمانی برای شروع کار فیلمبرداری تعیین نشده و فوکسی‌ها این روزها در جست‌و‌جوی بازیگر جوان مناسبی برای نقش اصلی اکشن ابرقهرمانانه خود هستند. /موویز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها