حرف‌های بازیگر درباره «داستان اسباب بازی 4»

ذوق‌زدگی کیانو ریوز

بازیگر لبنانی‌تبار سینما در این باره که چگونه برای همکاری و صداپیشگی در قسمت چهارم اکشن کمدی و خانوادگی «داستان اسباب بازی» انتخاب شد، صحبت می‌کند. کیانو ریوز که از همکاری با کمپانی والت دیزنی و شرکت کامپیوتری پیکسار بسیار خوشحال به نظر می‌رسد، اعتراف می‌کند که همیشه دوست داشت صداپیشه انیمیشن کامپیوتری داستان اسباب بازی باشد.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۳۰

بازیگر سه‌گانه علمی-تخیلی و آینده‌نگرانه «ماتریکس» می‌گوید: برایم بسیار جالب بود که سازندگان فیلم دست مرا کاملا باز گذاشتند تا شخصیت کارتونی‌ام را هر گونه که می‌خواهم خلق کنم و برایش صدا بسازم. یک روز تماسی از طرف پیکسار با من گرفته شد. صدایی آرام و خونسرد از آن سوی خط از من پرسید دوست دارم صدایم را به یکی از شخصیت‌های تازه‌وارد داستان اسباب‌بازی قرض بدهم یا نه. باورم نمی‌شد. فکر کردم کسی دارد با من شوخی می‌کند. اما شوخی نبود و واقعیت داشت. از شادی در پوست خودم نمی‌گنجیدم. بلافاصله دعوت را قبول کردم و پرسیدم کجا باید بیایم!
ریوز در ادامه توضیح می‌دهد: بعد از این‌که شخصیت را برایم تشریح کردند، گفتند بقیه کار با خودت است و هر جور که می‌خواهی او را دربیاور. تمام تلاشم را کردم که صدایی جذاب و قابل قبول برای شخصیت کارتونی ام خلق کنم. روی هم چهار جلسه برای ضبط صدا به استودیو رفتم. بی‌صبرانه منتظر اکران عمومی فیلم هستم تا صدایم را روی پرده بزرگ بشنوم.
داستان اسباب بازی 4 ، 21 ژوئن 2019 روی پرده سینماها می رود. طبق معمول، تام هنکس و تیم آلن دو صداپیشه اصلی آن هستند.دو هفته قبل تیم آلن در یک برنامه تلویزیونی، از همکاری کیانو ریوز با قسمت تازه فیلم خبر داد. /اسکرین اینترنشنال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها