استقبال بالای تماشاگران سینما در سراسر دنیا از سومین قسمت «هتل ترانسیلوانیا»، شرکت سونی را به فکر سرعت بخشیدن در تولید قسمت چهارم آن انداخته است. فروش جهانی فیلم در آمریکا و بقیه کشورهای دنیا، هم‌اکنون به رقم 530 میلیون دلار رسیده است. حدود 168 میلیون دلار از این رقم، به سینماهای آمریکای شمالی اختصاص دارد و 360 میلیون دلار دیگر آن، حاصل فروش در جدول گیشه نمایش سینماهای بقیه کشورهای دنیاست.
کد خبر: ۱۱۸۶۳۲۹

سومین قسمت این انیمیشن رایانه‌ای با هزینه تولید متوسط 80 میلیون دلاری، توسط گنادی تارتاکوفسکی کارگردانی شده است. بازیگری چون آدام سندلر، سلنا گومز، اندی سمبرینگ و مل بروکس به‌جای شخصیت‌های کارتونی داستان حرف زده‌اند.
در سومین قسمت این کمدی خانوادگی ماجراجویانه که در قرن هجدهم اتفاق می‌افتد، دراکولا همراه خانواده و دوستانش راهی سفری دریایی می‌شوند. دراکولا در طول سفر دلباخته کاپیتان کشتی می‌شود. اما او نمی‌داند این خانم مهربان، مادر بزرگ دشمن قدیمی‌اش است.
شرکت سونی این روزها به دنبال فیلمنامه‌نویسانی است که داستانی جذاب برای قسمت چهارم هتل ترانسیلوانیا بنویسند. به احتمال زیاد، گنادی تارتاکوفسکی بار دیگر وظیفه کارگردانی قسمت تازه را به عهده خواهد گرفت. نکته جالب این است که در کنار رضایت عمومی تماشاگران از سومین قسمت این کمدی اکشن، منتقدان سینمایی هم نقدهای مثبت و خوبی برای آن نوشتند. /باکس آفیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها