زن جوان بعد از گذشت سه ماه از قتل دختر نوجوان معلولش با حضور در دادسرای جنایی پایتخت، شوهرش که عامل این جنایت بود را بخشید .
کد خبر: ۱۱۸۶۳۱۰

به گزارش جام‌جم، مرد جوان متهم است که 25 شهریور امسال دختر 12 ساله معلولش را در خانه‌شان در مجتمع سازمانی شهرک راه‌آهن به قتل رساند. او فکر نمی‌کرد که خراش‌های روی دستانش که حاکی از درگیری دخترش پیش از مرگ با او بوده، راز جنایت او را با تیزهوشی بازپرس پرونده فاش کند.
متهم 40 ساله با اعتراف به قتل دختر معلولش، صحنه جنایت را بازسازی کرد و با دستور دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران روانه زندان شد.متهم به قتل چند روز پیش به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس پرونده گفت: من کارمند اداره راه‌آهن هستم. دختر 12 ساله‌ام سال‌ها بود که معلولیت داشت و هزینه زیادی برای درمان او کردم، اما همچنان باید تحت عمل‌های جراحی دیگری قرار می‌گرفت و من قادر به تامین هزینه این عمل‌ها نبودم. آن روز شیفت شب کاری‌ام که تمام شد به خانه آمدم. همسرم برای کارهای مدرسه دخترم بیرون رفته و دختر 12 ساله‌ام تنها در خانه بود.
وی افزود: دخترم با دیدنم بیدار شد و به من گفت بابا برایم لپ‌تاپ بخر. گفتم پول هزینه درمانت را ندارم، حالا چطور برایت لپ‌تاپ بخرم؟ او ناراحت شد و گریه کرد. دیگر از این وضع خسته شده بودم، کنترلم را از دست دادم. جعبه دستمال کاغذی را سمت دخترمعلولم پرت کردم و بعد ملحفه را دور گردنش انداختم و خفه‌اش کردم. وقتی به خودم آمدم او مرده بود، می‌خواستم با صحنه‌سازی وانمود کنم که فرد نقابداری وارد خانه‌مان شده و دخترم را کشته، اما ماجرا لو رفت و راز جنایتم فاش شد.
مادر مقتول با گذشت بیش از سه ماه از جنایت مرگ دختر 12 ساله معلولش با حضور در دادسرای جنایی تهران شوهرش را بخشید‌.
با اعلام گذشت این مادر داغدیده، پرونده متهم به قتل با صدور جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا او با توجه به گذشت شاکی پرونده از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها