پس از کناره‌گیری مجید جلالی یا شاید هم اخراج این مربی از تیم پیکان، مدیران باشگاه فیروزه‌ای‌پوش پایتخت به دنبال انتخاب و معرفی سرمربی جدید هستند.
کد خبر: ۱۱۸۶۲۸۶

اولین نامی که شنیده شد، حسین فرکی بود، اما حاجی فرکی چند مصاحبه انجام داد و گفت: «هیچ مذاکره‌ای با پیکانی‌ها نداشتم و اصلا نمی‌دانم موضوع چه بوده است.» و بعد چند نام دیگر پیش آمد؛ فراز کمالوند، رسول خطیبی، دراگان اسکوچیچ، نعیم سعداوی، عبدا... ویسی، فیروز کریمی، رضا مهاجری، مهدی پاشازاده و... اما مدیران پیکان هیچ‌یک از این نام‌ها را تایید نکردند و فقط شنیدیم سرمربی بعدی پیکان، ایرانی است و با این حساب اسکوچیچ از فهرست خط خورد. از سوی دیگر بحث بر سر حضور یحیی گل‌محمدی به گوش رسید. یحیی موفق‌ترین تیم کم‌ستاره نیم‌فصل اول لیگ برتر بود. او توانست به‌اندازه سپاهان و پرسپولیس، امتیاز جمع کند و همراه با این دو تیم با 31 امتیاز در صف اول مدعیان قرار بگیرد آن هم با 11 هفته صدرنشینی در لیگ.
شایعات زیادی در مورد جدایی گل‌محمدی از پدیده به خاطر بی‌پولی و اختلافات شدید با مدیران آن باشگاه مشهدی شنیده می‌شود و البته در صورت جدایی این مربی، او راهی پیکان می‌شود. نزدیکان به پیکان می‌گویند از یحیی برای حضور در جمع فیروزه‌ای‌های تهران، وقت گرفته‌اند تا آخرین دور مذاکراتش با پدیده را پشت سر بگذارد.
یحیی نزدیک‌ترین فرد به پیکان است و شاید به‌زودی سرمربی پیکان شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها