تیم ملی فوتبال کشورمان دیروز وارد امارات شد و اولین تمرین خود را خیلی سبک برگزار کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۱۸

هواپیمایی که از سوی اسپانسر تیم ملی به فرودگاه دوحه فرستاده شده بود، منتظر اعضای تیم ملی بود. اعضای کاروان ایران همراه با خبرنگارانی که برای پوشش اردوی 17 روزه تیم ملی در دوحه به قطر رفته بودند، وارد فرودگاه شدند وهواپیمای اختصاصی، راس ساعت و بدون توقف از زمین بلند شد. 95 دقیقه پرواز چارتر تیم ملی از دوحه تا کیش تمام شد و هواپیما به زمین نشست.
تنها نکته جالب این پرواز کوتاه‌مدت، حضور اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران در کابین خلبان و خوش و بش با کادر پرواز بود. در پرواز رفت، کی‌روش به کابین خلبان رفته بود.

بدون بدرقه
بعد از آن جملات تلخ کی‌روش در کنار کمپ (در زمان پرواز به دوحه برای آغاز اردوی 17 روزه) که گفته بود هیچ مقامی را نمی‌بیند، فدراسیون به تکاپو افتاد تا در پایان اردوی 17 روزه قطر، مراسمی برای بدرقه تیم ملی در کیش تدارک ببیند؛ اما کی‌روش با این برنامه جدید مخالفت کرد و گفت بلافاصله بعد از ورود به کیش، به سوی امارات پرواز خواهند کرد.

توقف کوتاه‌مدت در کیش
هواپیمای تیم ملی دقیقا همان طور که کی‌روش خواسته بود، توقفی کوتاه در فرودگاه کیش داشت. تمام زمان توقف هواپیمای اختصاصی تیم ملی در فرودگاه کیش، بیشتر از 50 دقیقه نشد.

پرواز به سوی جام ملت‌ها
هواپیمای اختصاصی تیم ملی خیلی زودتر از آنچه تصورش می‌شد از باند فرودگاه بین‌‌المللی کیش به هوا برخاست و پس از پروازی بسیار کوتاه به فرودگاه بین‌المللی ابوظبی رسید. کل زمان این پرواز 18 دقیقه بود و اعضای کاروان تیم ملی فوتبال ایران در فرودگاه ابوظبی مورد استقبال اعضای سفارت ایران در امارات قرار گرفتند.

انتظار مربیان
میک مک درموت، مربی بدنساز و مانوئل که به عنوان آنالیزور و طراح در کادر فنی حضور دارند، یک روز قبل از پرواز تیم ملی به صورت مستقیم از دوحه راهی امارات شدند تا کارهای اسکان تیم ملی و تقسیم اتاق ها و موارد مربوط به محل اقاامت تیم را کنترل کنند. آنها در هتل محل اقامت تیم ملی در انتظار اعضای تیم بودند.

عضو جدید کادر فنی
کرک نام فردی استرالیایی است که در اردوی تیم ملی در دوحه حضور داشت و به امارات هم رفته است. احتمالا باید او را عضو جدید کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران بنامیم و او را به فهرست پرشمار اعضای کادر فنی اضافه کنیم.

اولین تمرین
تیم ملی بلافاصله بعد از ورود به ابوظبی آماده تمرین شد. این تمرین سبک برای عرق‌گیری بازیکنان، از پیش در برنامه کادر فنی و شخص کی‌روش دیده می‌شد. اولین تمرین جدی تیم ملی در امارات صبح امروز برگزار می‌شود تا تیم به شکلی کامل برای اولین بازی خود (دوشنبه هفته آینده) آماده شود.

رضا پورعالی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها