برنامه «نگی که نگفتی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی از امشب حوالی ساعت21 روی آنتن شبکه دو می‌رود. این برنامه در فصل جدید به هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماعی البته در فضایی مفرح می‌پردازد.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۳۶

مجتبی احمدی، تهیه‌کننده این برنامه گفت: در فصل جدید برنامه، زاویه نگاهمان در پرداختن به موضوعات روز جامعه کمی تغییر خواهد کرد و به‌دنبال این هستیم تا در فضایی طنازانه با موضوعات جدی و حتی گاهی تلخ و سیاه برخورد کنیم.
کارگردان «نگی که نگفتی» افزود: این برنامه قرار است هنجارها و ناهنجاری‌های جامعه را طرح کند و به‌دنبال یادآوری است و هرگز برای تصمیم‌گیری مخاطبمان در زندگی‌شان نسخه‌ای نمی‌پیچیم. پرداختن به آسیب‌ها و خطراتی که گاهی اعضای خانواده و افراد جامعه را تهدید می‌کند، مواردی نیست که مردم ما از آن مطلع نباشند در حقیقت با شوخی به آسیب‌ها خواهیم پرداخت تا برای خودمان و مخاطبمان بیشتر یادآوری باشیم تا معلم.
احمدی ادامه داد: آسیب‌هایی نظیر موادمخدر، نوع روابط درفضای مجازی، روابط اعضای خانواده، مدیریت زمان، عقل معاش و سبک و سیاق مدیریت اقتصادی زندگی، مدهای رفتاری، کلامی، گفتاری، پوششی و حتی آسیب‌هایی که می‌تواند به روابط زناشویی خانواده‌های ایرانی صدمه وارد کند، موضوعات محوری برنامه است. قرار است با نگاهی جامع به سرمایه اجتماعی بپردازیم و توانمندی‌های افراد یک جامعه را در کنار هم در رسیدن به اهداف مختلف اجتماعی بیدار کنیم و در حقیقت در مدت زمان کوتاهی که هر شب (شنبه تا سه‌شنبه) با هم هستیم به‌دنبال طرح مسائلی باشیم که دغدغه روز مردم جامعه مان است.
با توجه به این که آغاز برنامه مصادف با آغاز جام ملت‌های آسیا است، سعی کردیم با موضوعی فوتبالی اولین نظر سنجی برنامه را مطرح کنیم که آیا کارلوس کی روش بعد از جام ملت‌های آسیا در ایران می‌ماند یا خیر.
فصل جدید نگی که نگفتی از شنبه تا سه شنبه حوالی ساعت 21 روی آنتن شبکه 2 می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها