مرد دستفروش وقتی فهمید زن تنها برای کارهایی که او برایش انجام داده پولی نمی‌دهد، در انتقامی کور خانه این زن را به آتش کشید.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۷۲

به گزارش جام‌جم، 21 آبان امسال آتش‌سوزی در خانه‌ای در خیابان چهارده معصوم به ماموران کلانتری 151یافت‌آباد گزارش شد. پس از خاموش کردن شعله‌های آتش، کارشناسان آتش‌نشانی اعلام کردند آتش‌سوزی عمدی بوده و پرونده در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
ماموران در تحقیقات میدانی دوربین‌های مداربسته محدوده محل حادثه را بررسی کرده و تصویر پسر جوانی را دیدند که ساعت 10 شب اقدام به آتش زدن خانه کرده بود.
زن صاحبخانه با مشاهده تصویر پسر جوان او را شناسایی کرد و گفت: حدود چهار سال پیش، در محدوده چهارراه سیروس با جوانی به نام فرزاد آشنا شدم که در آنجا دستفروشی می‌کرد. از آنجا که به ظاهر جوانی موجه و باادب به نظر می‌رسید، اتاقکی در خانه‌ام را به او دادم پس از حدود چهار سال، درخواست پول کرد که او را از خانه بیرون کردم. فردی که اقدام به آتش زدن خانه کرده، همان پسر جوان است.
تحقیقات ادامه داشت تا این‌که 25 دی فرزاد در محدوده میدان شوش در حال دستفروشی دستگیر شد. او پس از انتقال به اداره آگاهی به آتش زدن خانه شاکی اعتراف کرد و گفت: طی چند سالی که در خانه این زن زندگی می‌کردم، وی مرا به‌عنوان کارگر خدماتی به خانه مردم می‌فرستاد‌. علاوه بر آن، نظافت خانه خودش را هم انجام می‌دادم‌. این زن همچنین در طول این سال‌ها مرا برای انجام کارهای کشاورزی به شمال می‌فرستاد و در آنجا تمامی کارهای کشاورزی را برایش انجام می‌دادم و با وجود این هیچ پولی بابت کارکردن در خانه‌های مردم و زمین کشاورزی به من پرداخت نکرد تا این‌که از او درخواست کردم تا دستمزد این چند سال کار کردن را پرداخت کند که مرا از خانه‌اش بیرون کرد‌. کینه شدیدی از او به دل گرفته بودم تا این‌که تصمیم گرفتم خانه‌اش را آتش بزنم. شب حادثه زمانی که او به خانه دخترش رفت، وارد خانه شده، با بنزین آنجا را آتش زده و به سرعت با موتورسیکلت از محل دور شدم.
سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار قانونی از سوی دادیار شعبه دهم دادسرای ناحیه 18 تهران صادر شد و متهم برای ادامه تحقیقات و تکمیل پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها