کد خبر: ۱۱۸۴۹۰۱

# آسیاب برجی_ بدون برق
میرزایی از کرج:
با این‌که مسؤولان می گفتند خاموشی فقط مختص فصل گرما و تابستان است، اما ساکنان منطقه آسیاب برجی کرج هنوز هم با قطعی برق و خاموشی‌های مکرر در شبانه روز درگیرند و ساعات خاموشی گاهی به 5ساعت هم می رسد. چرا؟

# خدمات _نامناسب
خــــــــورشـــــــــــیدآبـــــــــــادی از مشکین‌شهر:
نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت آرین موتور (تلاش خودرو، نماینده میتسوبیشی در شهرستان مشکین‌شهر) بسیار نامطلوب و ضعیف است.

# خاوران_آسفالت
جمشیدی از تهران:
آسفالت ابتدای اتوبان خاوران تا میدان آقانور با توجه به حجم بالای تردد خودروهای سنگین بسیار نامناسب است و نیاز به ترمیم دارد.

# ورودی_خاموش
صبوری از تهران:
ورودی اتوبان امام رضا(ع) به شهرک مسعودیه فاقد روشنایی کافی بوده و در شب عبور و مرور را برای عابران و رانندگان سخت کرده است.

# بزرگراه_چاله
حبیبی از تهران:
ورودی اتوبان همت به سه راه ضرابخانه به‌دلیل خرابی آسفالت و چاله‌های پی در پی باعث صدمه رساندن به خودروها می‌شود و عبور و مرور را کند می‌کند.

# جوی_سرپوشیده
شهیدی‌فر از تهران:
از شهرداری محترم درخواست می‌شود بابت سرپوشیده کردن جوی آب خیابان هشتم نیروهوایی اقدام اساسی کند.

# اتوبوس _ شب
احدی از تهران:
اتوبوس‌های تندروی خط علم وصنعت به خاوران از ساعت 8شب با تاخیر و فاصله زمانی زیادی حرکت می‌کنند که باعث ازدحام مسافران می‌شود.

# قیمت _خشکبار
علیزاده از تهران:
چرا اقدامی بابت کاهش قیمت خشکبار توسط دولت صورت نمی‌گیرد؟ آیا صادرات این محصولات تولیدی کشورمان که نتیجه آن افزایش قیمت در داخل کشور است، کار معقول و پسندیده‌ای است؟

# خودرو _ فرسوده
حسن‌پور از قائن:
چرا دولت برای توسعه و نوسازی ناوگان حمل نقل عمومی، تسهیلات ارزان قیمت برای خودروهای فرسوده ارائه نمی‌دهد تا حمایت بیشتری نیز صورت گیرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها