مدیرعامل بانک مسکن با بیان این‌که امکان کاهش نرخ سود تسهیلات وجود ندارد، گفت: در حال حاضر تقریبا منابع صندوق پس‌انداز یکم مصرف شده است و از این به بعد با توجه به استمهال هفت ساله اقساط مسکن مهر، از منابع وصولی مسکن مهر برای پرداخت تسهیلات استفاده می‌کنیم که این روند تا سال ۱۴۰۵ ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۷۴

به گزارش میزان، ابوالقاسم رحیمی انارکی در نشست خبری در‌خصوص وضعیت صندوق پس‌انداز یکم و این‌که گفته می‌شود با کمبود منابع مواجه است، بیان کرد: بر‌اساس آمار صندوق پس‌انداز یکم مسکن تا ۲۰ دی‌ ۹۷، تعداد سپرده‌های افتتاحی در این صندوق به ۵۵۴ هزار فقره رسیده است.
وی با بیان این‌که از این تعداد ۳۷۰ هزار سپرده زنده و دارای متقاضی تسهیلات است، افزود: مانده سپرده‌های این صندوق ۶۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به این‌که تعداد واحدهایی که از این تسهیلات برخوردار شدند ۹۰ هزار واحد بوده است، تصریح کرد: برای این واحدها مجموع ۶۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
رحیمی انارکی عنوان کرد: همچنین تعداد واحدهای مسکونی که زوجین استفاده کرده‌اند حدود ۳۲ هزار واحد بوده که رقم قابل‌توجهی است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر تقریبا منابع صندوق پس‌انداز یکم مصرف شده است و از این به بعد با توجه به استمهال هفت‌ساله اقساط مسکن مهر، از منابع وصولی مسکن مهر برای پرداخت تسهیلات استفاده می‌کنیم که این روند تا سال ۱۴۰۵ ادامه پیدا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها