جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری باند خانوادگی سرقت‌ های مسلحانه از آرایشگاه‌ های زنانه در شهر زاهدان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۸۰
بازداشت باند خانوادگی سرقت مسلحانه از آرایشگاه‌ های زنانه

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت : با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از آرایشگاه‌های زنانه در دیماه جاری در خیابان‌های دانشجو، کوثر و مدنی شهر زاهدان در مدت کمتر از یک هفته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این سرقت‌ها با شگردی یکسان توسط یک باند منسجم انجام شده اند.

سردار طاهری بیان کرد: ماموران پلیس با استفاده از اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از فناوری‌ها و شیوه‌های نوین پلیسی موفق شدند اعضای این باند ۵ نفره را که ۳ مرد و ۲ زن بودند در کمتر از یک هفته شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی ابراز داشت: ماموران پلیس با کنترل نامحسوس پس از شناسایی مخفیگاه این باند در یک عملیات غافلگیرانه همه آن‌ها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان یک قبضه تپانچه دولول و مقدار ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار طاهری ابراز داشت: سارقان در ابتدا منکر هرگونه جرم ارتکابی شدند، اما با ارائه اسناد و ادله به ناچار لب به اعتراف گشودند.

وی درباره نحوه سرقت این باند توضیح داد: سارقان که اعضای یک خانواده بودند با استفاده از یک دستگاه خودروی پژوپارس، آرایشگاه‌های مورد نظر را شناسایی می‌کردند و پس از آن ۲ خانم از اعضای این باند که مادر و دختر بودند به بهانه گرفتن نوبت وارد آرایشگاه‌ها شده و در موقعیتی مناسب به سایر اعضای باند که فرزندان و داماد خانواده بودند اعلام تا آن‌ها نیز وارد شوند و سپس همگی اقدام به سرقت طلاجات، وجوه نقد و اموال با ارزش داخل آرایشگاه می‌کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: با توجه به اینکه وجوه حاصل از فروش اموال مسروقه به حساب یکی از خانم‌های اعضای باند (مادر خانواده) واریز می‌شد حساب نامبرده مسدود و مالخری هم که اقدام به خرید طلا‌های سرقتی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها