سقوط اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات در هفته‌ای که پشت سرگذاشتیم از خبرسازترین موضوعات در فضای مجازی بود که افکار عمومی و کاربران شبکه‌های اجتماعی هم به آن واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۶۹

روز چهارشنبه مژده لواسانی در برنامه تلویزیونی «کاملا دخترونه» در گفت‌وگویی با مدیر واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از او درباره دلایل این حادثه پرسید که لحن مطالبه‌گر و البته گلایه‌آمیز این مجری تلویزیونی سبب شد که فیلم آن در شبکه اجتماعی دست به دست شود و کاربران آن را باز نشر دهند. او در این گفت‌وگو به اظهارات راهنمایی و رانندگی اشاره می‌کند که اتوبوس فاقد معاینه فنی و شش سال هم بوده که به عنوان خودروی فرسوده معرفی شده بود، ولی هنوز در دانشگاه تردد می‌کرده است.
فیلم این بخش از این برنامه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و اظهارنظرهای مختلفی را ایجاد کرد. ناراحتی مژده لواسانی در این بخش از فیلم و تکرار پیوسته واژه «چرا» در مواجهه با مدیر دانشگاه او را در کانون توجه کاربران در روزهای اخیر قرار داد.
برای نمونه با مراجعه به آرشیو پایگاه تلوبیون وقتی میزان بازدیدهای قسمت‌های دیگر این برنامه را با قسمت اخیر مقایسه می‌کنیم به میزان توجه مخاطبان به آن باخبر می‌شویم. قسمت‌های قبل این برنامه در بالاترین حالت (که آن هم مربوط به ماجرای نماینده سراوان بود) حدود هزار مرتبه دیده شده بود، ولی این قسمت بیش از 4000 مرتبه در این پایگاه دیده شده و باید این عدد را در کنار عدد شبکه‌های اجتماعی قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها