مشاور وزیر بهداشت تعداد مصدومین بستری حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات را 18 تن اعلام کرد و گفت: هشت تن از این مصدومان حال عمومی نامناسب دارند و در ICU بستری هستند.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۹۶
ترخیص 8 نفر از مصدومان حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دکتر عباس زارع‌نژاد تعداد مصدومین بستری شده حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در بیمارستان های امام خمینی (ره)، حضرت رسول اکرم (ص)، شریعتی و بیمارستان عرفان نیایش را 18 نفر اعلام کرد و گفت: 7 نفر از مصدومان این حادثه از بیمارستان امام خمینی(ره) و یک نفر از بیمارستان حضرت رسول اکرم( ص) مرخص شدند و ۸ نفر نیز حال عمومی نامناسب دارند و در ICU این بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی با اشاره به این که ۱۶ نفر از مصدومین این حادثه در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند، گفت: از این تعداد ۷ نفر مرخص شده‌اند که ۴ نفر خانم و ۳ نفر آقا هستند و ۷ مصدوم نیز در بخش ICU بستری هستند که حال عمومی ۴ نفر مناسب نیست.

زارع نژاد تعداد مصدومین بستری شده در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ره) را 5 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد، 2 نفر به بخش منتقل شده، یک نفر مرخص و ۲ نفر در ICU بستری که حال یکی از آنها وخیم است.

وی با اشاره به اقدامات درمانی و اعمال جراحی صورت گرفته برای مصدومین، گفت: از تعداد ۵ مصدوم انتقالی به بیمارستان حضرت رسول ۳ نفر آقا و ۲ نفر خانم هستند.

مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: ۲ نفر از مصدومین این حادثه با شکستگی های متعدد در بخش ICU بیمارستان شریعتی بستری هستند و حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است و کلیه مراحل درمانی و اعمال جراحی لازم برای مصدومین در حال انجام است.

زارع نژاد با اشاره به این که ۴ نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان عرفان نیایش بستری بودند، گفت: یک نفر از مصدومین بدحال، صبح امروز فوت کرد و ۲ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند و یک نفر هم دچار شکستگی های جزئی است که حال عمومی مناسبی دارد.

وی در پایان تاکید کرد: تعدد، نوع شکستگی‌ها و آسیب‌های ایجاد شده برای مصدومین حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نشان دهنده شدت زیاد این حادثه است و تیم درمانی تمام تلاش خود را برای بهبودی مصدومین بویژه نجات جان مصدومین بدحال به کار بسته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها