کد خبر: ۱۱۸۰۸۲۳

# ولیعصر _ ترافیک

جمعی از ساکنان خیابان سعیدی:

با توجه به ممنوع بودن ورود خودروها به خیابان رحیمی و عاطفی از ولیعصر و یکطرفه بودن آنها، تمام بار ترافیکی تقاطع اسفندیار شامل نیایش و ولیعصر متوجه خیابان سعیدی شده است. نتیجه این تصمیم، ترافیک سنگین و آلودگی شدید هوا و صوتی کوچه سعیدی است. به طوری که از بامداد تا پاسی از شب به صورت مداوم ترافیک ماشینها از ابتدای سعیدی از ولیعصر تا ماندلا وجود دارد.

# یارانه _ ارز

صفری ازگرمسار:

چرا دولت با وجود افزایش درآمد از حذف یارانهها و گران کردن ارز، یارانه شهروندان را افزایش نمیدهد؟ انرژی هر ساله گران میشود ولی خبری از افزایش یارانه نیست.

# احتکار _ مواد اولیه

ایرجی از اراک:

از قوه قضاییه درخواست میشود همانطور که با اخلالگران ارز و سکه برخورد کرد با احتکارکنندگان مواد اولیه و کالاها هم که سعی در برهم زدن اوضاع اقتصادی دارند، برخورد جدی کند.

# برنده _ قلابی

کلیایی از دامغان:

برخی تولیدکنندگان داخلی پوشاک با چسباندن مارک خارجی روی البسه و افزایش قیمت کالاها به بهانه خارجی بودن، سعی در فریب مردم دارند. امیدوارم با این افراد برخوردی قاطع شود.

# جگر _ دستفروش

بشارتی از تهران:

دستفروشان مواد غذایی که در کنار خیابانها جگر، دل و قلوه میفروشند، با توجه به نداشتن مجوز بهداشت، با جان مردم بازی میکنند.

# قیمت _خودرو

نشاطی از تهران:

دولت مانند همیشه در مقابل زیاده خواهی خودروسازان و سودجویی دلالان نتوانست از حق مردم دفاع کند و به نظر میرسد خیلی زود شاهد افزایش قیمت خودرو باشیم.

info@jamejamonline.ir

روابط عمومی : ٢٢٢٦٢١٤٢

جوابیه

در پی درج پیامی در 21 آذر 1397 با عنوان «باران - مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بینالملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از مسافران محترم ایستگاه متروی میدان محمدیه، محل آبریزش در این ایستگاه شناسایی و در دستور کار عایقبندی قرار دارد و بهزودی این مشکل برطرف خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها