کد خبر: ۱۱۸۰۵۴۵
هشدار ویزالند به هزینه های چند ده میلیونی برای اخذ ویزای کانادا

به گزارش جام جم آنلاین، بهبود شرایط ویزای کانادا با افزایش درخواست متقاضیان این کشور همراه بود. همچنین افزایش درخواست، باعث ایجاد بازار های سودجویی زیادی شده است. محمد کاظم بشکار، مدیر عامل آژانس هواپیمایی نهال گشت و ویزالند در این خصوص گفت:

«در حال حاضر، کشور کانادا، بهترین شرایط ویزا را برای متقاضیان ایرانی تعیین کرده است. ورود بدون محدودیت، اقامت تا 180 روز، ورود از کلیه مرز ها و برابر بودن اعتبار ویزا با اعتبار پاسپورت، از جمله مزایای ویزای توریستی کانادا است و به دلیل همین مزایا ویزای آن را با نام های 5ساله، مولتی یا مولتیپل و غیره می شناسند که همه آنها همان ویزای توریستی کاناداست. با توجه به این شرایط و افزایش درخواست متقاضیان ویزای کانادا، سود جویی های متعددی هم در این زمینه ایجاد شد».

وی افزود:«از جمله این سودجویی ها، میتوان به دریافت مبالغ هنگفت اشاره کرد. برخی از مسافران ما ادعا داشته اند که حتی تا مبلغ 80 میلیون تومان هم برای انجام این کار، پرداخت کرده اند. هزینه اصلی ویزای توریستی کانادا، 185 دلار کانادا میباشد که از این مبلغ 100 دلار برای بررسی مدارک و 85 دلار برای انگشت نگاری و عکس برداری آن میباشد. هر مبلغی بیشتر از این توسط کارگزاران از متقاضیان دریافت شود باید به عنوان هزینه دعوت نامه معتبر و حق العمل کارگزار باشد».

ویزای شینگن جعلی و افزایش ریجکتی ویزای توریستی کانادا

محمد کاظم بشکار، در رابطه با اضافه کردن ویزای شینگن جعلی به مدارک متقاضی، این گونه اظهار نظر کرد:«برخی از موسسات و کارگزاران ویزای مولتی 5 ساله کانادا، مسافران را اجبار به گرفتن ویزای شینگن میکنند در صورتی که اصلا هیچ نیازی به داشتن ویزای شینگن نیست. برخی از این آژانس های مسافرتی و کارگزاران، برای تسریع در امر گرفتن ویزای شینگن، به اضافه کردن شینگن تقلبی به پاسپورت های متقاضی روی آورده اند. اضافه کردن شینگن تقلبی به پاسپورت متقاضیان ویزای کانادا، نتیجه ای جز بالا رفتن آمار ریجکتی متقاضیان ایرانی نداشت، به صورتی که درصد بالایی از درخواست ایرانیان، در اکتبر سال 2018 ریجکت شد. این نکته را در نظر داشته باشید که تمامی ویزا های شینگنی که به سفارت کانادا ارائه میکنید، به صورت رندوم از سفارت های صادر کننده آن ها، استعلام میشود."

ویزای مولتی 5 ساله تضمینی کانادا، سودجویی یا واقعیت؟

بشکار، در پاسخ به این سوال که «چرا مردم دنبال ویزای تضمینی کانادا هستند» گفت:«با توجه به افزایش آمار ریجکتی ویزای کانادا ایرانیان در اکتبر سال 2018، متقاضیان بیشتر به دنبال کارگزارانی هستند که تضمین صد در صدی برای اخذ ویزای توریستی کانادا به آن ها بدهد. هر کارگزاری برای اعطای ویزای تضمینی کانادا، روش خود را پیاده سازی میکند. تضمین در پرداخت هزینه، اضافه کردن دعوت نامه به مدارک متقاضی و یا بررسی شرایط متقاضی و ایجاد شرایط مناسب جهت اخذ ویزای کانادا برای ایشان. با این حال، با تمامی ضمانت هایی که کارگزاران به متقاضیان میدهند، باز هم هیچ تضمین صد در صدی وجود ندارد و تا حدودی امکان ریجکتی هست.»

مدیر عامل ویزالند، همچنین در خصوص بهترین تضمین ویزای مولتی کانادا افزود:«بهترین ضمانتی که هر عامل ویزای کانادا میتواند به شما دهد، تضمین در پرداخت هزینه ویزای کانادا است. تضمین در پرداخت هزینه، به این معنا است که شما درصدی از کل هزینه را در زمان شروع کار پرداخت کنید و مابقی آن را، زمانی که ویزا میشوید. به طور مثال، هزینه ویزای تضمینی کانادا، X دلار است. شما 30 درصد آن را در زمان شروع کار پرداخت کنید و 70 درصد باقی مانده را، زمانی که ویزا میشوید پرداخت کنید. در این روش، حتی در صورتی که شما ریجکت میشوید، فقط هزینه های مربوط به بررسی پرونده و انگشت نگاری را به همراه یک سود جزئی پرداخت میکنید و از پرداخت هزینه های گزاف، در امان هستید».

ویزای بدون اثر کانادا و جریمه ها

وی با اشاره به اهمیت انگشت نگاری کانادا تاکید کرد:«به هیچ وجه به وعده های افرادی که ادعای گرفتن ویزای 5 ساله کانادا بدون اثر انگشت دارند اعتماد نکنید. اصطلاحا ویزای بدون اثر، به هیچ عنوان حقیقت ندارد. حتی اگر این موضوع واقعی باشد و بدون اثر انگشت برای شما ویزا بگیرند، در مراحل بعدی دچار مشکل میشوید. در بدو ورود به کانادا، افسرانی هستند که اطلاعات شما را دوباره بررسی خواهند کرد. اگر اثر انگشت ثبت شده با اثر انگشت شما مغایرت داشته باشد، بلافاصله ریجکت میشوید. همچنین عواقب بدی مانند 5 سال محرومیت از اخذ ویزای کانادا، حبس و یا جریمه نقدی در انتظار شما خواهد بود».

ویزا و ویزالند

محمد کاظم بشکار اضافه کرد:«با توجه به تمام مواردی که در بالا قید شد، ما با هدف شفاف سازی و خدمات بهتر، زیر برندی به نام ویزالند را در آژانس نهال گشت ایجاد کردیم. ما در ویزالند سعی داریم در مورد اخذ انواع ویزای کشور های مختلف، کاهش هزینه های اخذ ویزا، بهبود سرعت اخذ ویزا و پوشش کلی ویزاهای کشور های مختلف، خدمات شایانی را به مسافران خود ارائه کنیم. همچنین، ویزالند خدمات خود را با استراتژی صداقت آغاز کرده و تا پایان کار هم، به یاری خداوند همین استراتژی را پیش میبرد.

ما پس از مشاوره و بررسی شرایط مسافران، تنها در صورتی که فرد، شرایط اخذ ویزا را داشته باشد این کار را انجام می دهیم و در غیر اینصورت، با صداقت کامل مسافر را توجیه میکنیم و مراحل اصولی به وجود آوردن شرایط را برای وی تشریح می کنیم؛ چرا که ایشان از عواقب بعدی مطلع نیستند.

به شما پیشنهاد می کنیم قبل از گرفتن ویزای کانادا، شینگن اروپا، استرالیا، انگلیس و هر کشور دیگری در جهان به وب سایت ویزالند سر بزنید و با کارشناسان ویزالند مشورت کنید.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها