مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: حال چهار کودک یک واحد آموزشی دچار حریق شده زاهدان به دلیل سوختگی 70 درصد وخیم گزارش شده است.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۲۱
حال چهار کودک زاهدانی وخیم گزارش شده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا ، دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: صبح امروز یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان در خیابان مصطفی خمینی 23 زاهدان طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: این مرکز آموزشی دارای 59 کودک بود که بلافاصله بعد از حضور تیم های آتش نشانی این کودکان از محل حادثه خارج شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: چهار دستگاه آمبولانس این دانشگاه به محل حادثه اعزام شدند که چهار کودکی که دچار سوختگی شدید شده بودند را به بیمارستان امام علی(ع) منتقل کردند.

وی افزود: حال این چهار کودک براثر سوختگی 70 درصد وخیم گزارش شده است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان نیز گفت: این حادثه ساعت 9 و 2 دقیقه صبح امروز به نیروهای آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله 2 دستگاه ماشین آتش نشانی از نزدیکترین پایگاه ها به محل حادثه اعزام شدند.

عبدالرحیم شاهوزایی افزود: علت این حادثه در دست بررسی است.

سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستانهای زاهدان، خاش، سراوان، سیب سوران ، میرجاوه و مهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای جنوبی استان زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها