رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: سرزمین غزه برای شما (نظامیان رژیم صهیونیستی) حرام است، هر کسی که وارد غزه شود کشته یا اسیر می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۴۱
هر صهیونیستی وارد غزه شود کشته یا اسیر می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل هنیه در سخنرانی امروز در مراسم سی و یکمین سالگرد تاسیس این جنبش در نوار غزه گفت: قدس همچنان عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و تصمیم انتقال سفارت آمریکا به آن چیزی را تغییر نداده است و تغییر نخواهد داد.

قدردانی هنیه از کمک های ایران به مقاومت فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: به ایران درود می فرستیم و از حمایت ها و کمک های آن به مقاومت فلسطین، با وجود آنکه خود این کشور در محاصره قرار دارد، تشکر می کنیم. ایران همچنان از قدس و ملت فلسطین حمایت می کند.

هنیه افزود: برای تقویت روابط با کشورهای عربی و اسلامی تلاش خواهیم کرد و به همه کسانی که از ما حمایت می کنند و به مصر، کویت، ترکیه، لبنان، الجزایر و ایران برای کمک هایش به مقاومت درود می فرستیم. دوره مذاکرات که بیست سال ادامه داشت، پایان یافت و امروز به توافقنامه اسلو نه می گوییم
تصمیم انتقال سفارت آمریکا به قدس چیزی را تغییر نداده است و تغییر نخواهد داد.

وی ادامه داد: راهپیمایی های بزرگ بازگشت دستاوردهای راهبردی داشت که از جمله آنها، ناکام گذاشتن اجرای معامله قرن بود. این راهپیمایی ها بر پایبندی نسل جدید فلسطین به حق بازگشت و مخالفت با امتیاز دادن در این باره، تاکید کرد. این راهپیمایی ها باعث شد پرونده محاصره نوار غزه پس از سال های دشوار محاصره، در گفتگوهای منطقه ای و بین المللی مطرح شود. ملت فلسطین بزرگتر از همه گروه های فلسطینی است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: آزاد کردن اسیران فلسطینی مسئولیت و امانتی بر گردن ماست و در راس اولویت های ما قرار دارد. به اسیران فلسطینی می گویم که مقاومت شما را از پشت میله های زندان آزاد خواهد کرد و زمان زیادی تا رسیدن به آزادی باقی نمانده است.

وی افزود: تجمع امروز بهترین پیام برای حمایت از مقاومت فلسطین است. مقاومت را تنها نخواهیم گذاشت و با جان خود از آن دفاع خواهیم کرد.

با مقاومت فلسطین وزیر جنگ رژیم صهیونیستی سرنگون شد

هنیه گفت: با مقاومت فلسطین آویگدور لیبرمن (وزیر سابق جنگ اسرائیل) سرنگون شد. هیچ یک از سران اشغالگران جایی در سرزمین فلسطین ندارند. زمانی که حماس و گروه های مقاومت حرفی می زنند، این حرف را باور می کنند و زمانی که وعده می دهند به وعده خود عمل می کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس افزود: گردان های عزالدین القسام و گروه های مقاومت بخش محدودی از توانایی خود را در مقابله با دشمن نشان دادند. گنج بزرگ امنیتی در اختیار داریم که پیامدهای گسترده امنیتی به همراه خواهد داشت. گنج بزرگ امنیتی و فنی که مهندسان گردان های عزالدین القسام به دست آوردند، به شناسایی سازوکار فعالیت نیروهای ویژه اسرائیلی کمک خواهد کرد. محل های ورود و خروج نیروهای ویژه اسرائیلی به طور دقیق برای فرماندهان گردانهای عزالدین القسام شناخته شده است.

فلسطینی ها هرگز ذلت نخواهند پذیرفت و کرانه باختری گورستان معامله قرن خواهد شد

وی افزود: کرانه باختری قیام کرد و با قدرت و اقتدار ایستادگی کرد تا نشان دهد که از مقاومت، انتفاضه و اصول ملت فلسطین حمایت می کند. عملیات قهرمانانه در کرانه باختری را مبارزان اجرا کردند و به خانواده های شهدا درود می فرستیم.

هنیه ادامه داد: فلسطینی ها هرگز ذلت نخواهند پذیرفت و کرانه باختری گورستان معامله قرن خواهد شد. موج عملیات در کرانه باختری در چارچوب انسجام کامل با مقاومت در غزه و برای تاکید بر پایبندی به آرمان فلسطین است. مردان کرانه باختری برای مقاومت در برابر اشغالگران نیاز به کسی ندارند که از خارج به آنها خط بدهد. کرانه باختری مهمترین میدان رویارویی با دشمن صهیونیستی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها