‌مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه با بیان اینکه زلزله 6.4 ریشتری شب گذشته(4 آذر) پس‌ لرزه زلزله آبان سال گذشته بود، گفت: از دیشب تا کنون 152 پس‌لرزه داشته ایم.
کد خبر: ۱۱۷۸۱۴۱
وقوع 152 پس‌لرزه در کرمانشاه تاکنون

‌به گزارش جام جم آنلاین، فرهاد فروزی در گفتگو با ایسنا با اشاره به زلزله 6.4 ریشتری ساعت 20 و هفت دقیقه دیشب، اظهار کرد: اگرچه محل گسل این زلزله کمی با گسل زمین‌لرزه بزرگ آبان سال گذشته فاصله دارد، اما در همان زون گسلی خردشده قرار گرفته و پس‌لرزه همان زلزله محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: تمام لرزه‌هایی که در این زون گسلی خرد شده قرار داشته باشند، حتی زلزله‌هایی که در منطقه کوزران داشتیم، همه جزو پس‌لرزه زلزله 21 آبان سال گذشته است.

مسئول شبکه‌لرزه نگاری استان کرمانشاه تعداد لرزه‌های بعد از زلزله شب گذشته (4 آذر) تا ساعت هشت صبح امروز را 152 مورد اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد دو مورد بالای پنج ریشتر، هفت مورد بین چهار تا پنج ریشتر و 37 مورد بین سه تا چهار ریشتر بوده است.

فروزی از تداوم پس‌لرزه‌ها خبر داد که هر لحظه آمار آنها تغییر می‌کند.

وی تعداد پس‌لرزه‌های زلزله 21 آبان سال گذشته تا هشت صبح امروز را نیز 5755 مورد دانست که از این تعداد یک مورد بالای شش ریشتر، 13 مورد بین پنج تا شش ریشتر، 116 مورد بین چهار تا پنج ریشتر و 682 مورد بین سه تا چهار ریشتر بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها