اختلاف حدادی و فدرسیون دوومیدانی سر باز کرد

مدال المپیک فدا می‌شود؟

انتقاد به سبک احسان حدادی. احسان زیاد حرف نمی‌زند، اما وقتی که شروع به حرف زدن کند هر آنچه در دلش است، بیرون می‌ریزد. او بدون هیچ پرده‌ای می‌گوید: من خودم تمرین می‌کنم، اما نه از مربی خبری هست، نه فیزیوتراپ، نه اردو و نه برنامه‌ریزی. دیگر هیچ‌کس کاری به ما ندارد و مدال را که گرفتم، انگار دیگر کاری ندارند. من با فدراسیون دوومیدانی هم ارتباطی ندارم. دیگر هیچ‌کس کاری ندارد. به‌هرحال منتظر طلا بودند و من هم که گرفتم و دیگر کسی کاری ندارد.
کد خبر: ۱۱۷۷۸۱۷

حدادی درباره جلسهاش با فدراسیون دوومیدانی و صحبت درباره حل اختلافاتی که وجود داشت، گفت: اگر این اختلافات حل شدنی بود، تا الان حل شده بود. الان دو ماه و نیم از بازیهای آسیایی گذشته و 18 ماه تا المپیک 2020 باقی مانده است. شخص وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هم ورود کردند، اما تا امروز اتفاقی نیفتاده است. برایم جالب است؛ کسی که مدال نمیگیرد، رها میشود و کسی هم که مدال میگیرد، رهایش میکنند. پس چه کسی را میخواهیم نگه داریم؟

این اتفاق در حالی افتاده است که کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی هم حرفهایی را به زبان آورده است که بیارتباط به حرفهای احسان نیست. او گفته است: بررسی میکنیم تا ببینیم برای آقای حدادی چه باید بکنیم، فدراسیون چه توان و ظرفیتی دارد و متناسب با ظرفیت و توان فدراسیون برنامهریزی میکنیم، ولی قطعا مربی ایرانی و اردوهای داخلی مد نظر ماست. با توجه به شرایط فعلی مملکت، ما هم باید طبق شرایط کشور حرکت کنیم و به سمت جلو برویم. او این را گفت و ادامه داد: نگاه فدراسیون برای المپیک همان نگاه جاکارتا است. یعنی بحث حضور در مسابقاتی همچون المپیک و بازیهای آسیایی کاملا کیفی است و اصلا تحت هر شرایطی دنبال کسب سهمیه نیستیم. دوومیدانی سهمیههای خود را گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها