شجاعی در گفت‌وگو با جام‌جم:

فوتبال ما فقط شده قرمز و آبی

مسعود شجاعی، کاپیتان محبوب تیم ملی است. بازیکنان به او علاقه بسیار زیادی دارند. او همواره به همبازیانش احترام زیادی می‌گذارد. به همین خاطر بیش از این‌که یک کاپیتان باشد، برای بازیکنان یک دوست و رفیق است. مسعود اخیرا درباره مسائل و مشکلات تیم ملی حرف زد و از این گفت سودی که تیم ملی به دست آورده، کجاست؟
کد خبر: ۱۱۷۷۶۷۹

شجاعی هم مثل کیروش و بازیکنان دیگر گلایه دارد که باید به تیم ملی اهمیت بیشتری داده شود. حالا وقتی از مسعود درباره فضای موجود در فوتبال ایران سوال میکنیم، میگوید: «حرف ما خیلی مشخص است. چرا به تیم ملی توجه نمیشود؟ الان فوتبال ما فقط شده قرمز و آبی، در حالی که تیم ملی باید در اولویت اول همه چیز باشد. یک نفر نیامد به اینجا (محل تمرین) تا از ما سوال کند وضعیت چطور است؟ واقعا توجه کردن به تیم ملی سخت نیست، در حالی که ما قرار است برویم و در جام ملتها بازی کنیم. واقعا جای تیم ملی کجاست؟» شجاعی حرفهای زیادی در دل دارد و از این میگوید که زمان حمایت از تیمملی رسیده است. او میگوید: «در این شرایط از همه توقع حمایت داریم. رسانهها هم حمایت کنند. تیم خوبی داریم. این تیم واقعا بعد از چند سال شایسته قهرمانی در آسیاست. باید همگی کمک کنیم تا انشاءا... تیم ملی قهرمان آسیا شود.»

سوال آخر از مسعود درباره جام ملتهاست و اینکه شاید ایستگاه آخر فوتبالش باشد. وقتی از او میپرسیم میگوید: «با یک جام از تیم ملی بروم؟ واقعا نمیدانم. امیدوارم هرچه خیر باشد پیش بیاید. ما همه تلاشمان این است که انشاءا... بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها